וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח ממצעד החיים בפולין ומסע שורשים למקדוניה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

12.4.2018 / 14:00

יום השואה תשע"ח -אלפי משתתפים במצעד החיים בפולין, הקראת שמות הנספים בברלין, מתיחות לקראת תקיפה אפשרית בסוריה, עוד לילה מתוח בדרום, הסרט "לנצח את סג'עייה" על האסון בצוק איתן ומה חושב אביב גפן על המצב הפוליטי?

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

הבוקר בשעה 10 עצרה המדינה מלכת ובצפירה בת שתי דקות התייחדה עם ששת המיליונים שניספו בשואה.
בישראל חיים כ-215,000 ניצולי שואה, על פי הקרן לרווחת ניצולי השואה כ-45,000 מהם חיים מתחת לקו העוני.
במחנה ההשמדה אושוויץ ייצא לדרך בדקות הקרובות מצעד החיים בהובלת נשיא המדינה וכל ראשי מערכת הביטחון. שליח וואלה! NEWS למצעד אור רביד, דווח.

בברלין, שהייתה בירת הרייך השלישי, התקיים היום טקס הקראת שמות נספי הקהילה היהודית. טל רימון דווחה מבניין הקהילה היהודית בעיר.

בטקס יום השואה היום בכנסת הועלה זכרו של הפעיל הציוני- ד"ר ישראל קסטנר שהציל את חייהם של עשרות אלפים מיהודי הונגריה, ושהואשם בעבר כי שיתף פעולה עם הנאצים.
נכדתו, ח"כ מרב מיכאלי, על ההנצחה מעוררת המחלוקת.

מלחמת מעצמות ארה"ב- רוסיה בעקבות השימוש בנשק כימי בסוריה. אורן נהרי עורך חדשות החוץ,על המצב המתוח.

עוד לילה לא שקט עבר על תושבי הדרום- חוליה פלסטינית ברצועה ירתה ירי מקלעים לעבר כלי טיס של צה"ל.
כדור שנורה מעזה פגע בגג בית ביישוב בשער הנגב. איש לא נפגע. יניר יגנה, הכתב בדרום, עם הדיווח.

הערב ישודר בתכנית "עובדה" הסרט "לנצח את סג'עייה" על האסון המפורסם ממבצע צוק איתן. כתב "עובדה "ויוצר הסרט עמרי אסנהיים סיפר על העשייה.

בחודש הקרוב יעלה אביב גפן את נשף רוק 7 בו יארח כמה מהשמות הגדולים במוזיקה הישראלית לרגל 70 שנים של תעשיית המוזיקה המקומית. השבוע הוא הגיע לאולפן וואלה לדבר בין השאר על פוליטיקה.
הראיון המלא במגזין סוף השבוע .

המוקד המרכזי של רצח העם בשואה התרחש ללא ספק בפולין ובמדינות מזרח אירופה, אבל בשנים האחרונות עלתה המודעות לספר גם על שואות לכאורה מפורסמות פחות, לדוגמה, זו של יהודי הבלקן ויוגוסלביה. החודש, לרגל 75 שנה לשילוח יהודי העיר המקדונית ביטולה לטרבלינקה, הילה קובו יצאה למסע שורשים.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully