וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתיחות בצפון, אש אירוויזיון בתל אביב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

11.4.2018 / 14:00

מתיחות בצפון מחשש לתגובה על התקיפה בסוריה, מתיחות בדרום אחרי שהופעל מטען סמוך לגדר, אביו של זמר מפורסם נעצר בחשד לעבירות מין, מארק צוקרברג מתנצל על פרשת קיימבירדג' אנליטיקה, ערב יום השואה - מתכוננים לטקסים בישראל ולמצעד החיים בפולין

צילום:שי מכלוף, שלומי גבאי, אבי כהן, רויטרס,CNN עריכת וידאו:ניר חן

מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה מועברת מדי יום בשידור חי מהאולפן ומשודרת באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

מתיחות בצפון מחשש לתגובה איראנית על התקיפה בבסיס T4, ועל רקע האפשרות שארצות הברית תתקוף בסוריה. הפרשן אמיר אורן על משמעות האיומים האמריקניים והרוסים.

גם בחזית הדרומית הורגשה מתיחות בסמוך לגדר הגבול ברצועת עזה, לאחר שמטען נפץ הופעל ליד כלי הנדסי של צה"ל, הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט, עם הפרטים.

אביו של זמר מפורסם נעצר בחשד לעבירות מין בצעירה בזמן שלקח אותה טרמפ, יואב איתיאל דווח מבית המשפט על החשוד ששוחרר רק לפני חצי שנה ממעצר.

מארק צוקרברג, מייסד פייסבוק, התנצל אתמול במהלך שימוע שנערך לו בקונגרס. עמרי נחמיאס, השליח לוושינגטון, על סערת פייסבוק.

ברצלונה שוב עפה ברבע הגמר, שנה שלישית ברציפות, והפעם זאת רומא שהדהימה עם 0-3 חד וחלק. מתן בכור,מוואלה ספורט על ההצגה הגדולה וגם על ליברפול שחוזרת לחצי הגמר.

בעוד מספר שעות יחלו בישראל ארועי יום הזיכרון לשואה ולגבורה. נשיא המדינה, ראשי מערכת הביטחון ואלפי בני נוער מרחבי בעולם, ייקחו חלק במצעד החיים שיערך מחר באושוויץ בפעם השלושים. אור רביד, שליח וואלה! NEWS למצעד דווח מקרקוב.

"הבזקי זיכרון: צילום בתקופת השואה" היא תערוכה ייחודית המוצגת במוזאון יד ושם, הכוללת כאלף חמש מאות דימויים- צילומים, סרטים אלבומים או יומנים מתקופת השואה. ויויאן אוריה, אוצרת התערוכה ומנהלת אגף המוזיאונים ביד ושם, על נקודות המבט של הצלמים השונים.

אבי אלבחרי נלחם בשכחה. הוא מפסל את עברו שנמחק בתקופת השואה, את הפרידה מהוריו כשהיה רק בן ארבע, ואת סיפור ההצלה והעלייה לארץ. אלי אשכנזי פגש אותו.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully