וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסרטון המטריד של צה"ל והדרמה בכדורסל הישראלי: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

10.4.2018 / 14:00

האו"ם דן במתקפה הכימית בדמשק, במערכת הבטחון טוענים שהצלם הפלסטיני שנורה למוות היה קצין חמאס, גלן רייס ג'וניור נזרק מחולון, מפעילה סלולרית שישית מבטיחה מחיר נמוך וקבוע וצוקרברג יעיד בסנאט.

צילום:רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

דיון חירום אתמול במועצת הביטחון של האו"ם על המתקפה הכימית בפרברי דמשק. ארה"ב איימה בתגובה, רוסיה מצידה אמרה שאם תהיה כזו יהיו לה השלכות חמורות.
הכתב בוושינגטון עמרי נחמיאס על הדיון.

אורן נהרי עורך חדשות החוץ,על ההחלטה שצריך הנשיא טראמפ לקבל ועל בתו של המרגל הרוסי ששוחררה מבית חולים.

על פי דיווחים פלסטינים, מזכ"ל הגיהאד האיסלאמי, רמדאן שלח, נמצא בתרדמת. יש אפילו הטוענים שידה של ישראל בדבר.אבי יששכרוף, הפרשן לענייני ערבים עם הפרטים.

בסרטון שהופץ אמש ברשתות החברתיות, נראה ירי של צלף באדם שלא נראה חמוש, מעבר לגדר המערכת. בצה"ל מיהרו לתחקר את האירוע ואיתרו את החייל שתועד בסרטון.
הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט, עם הדיווח.

הפרשן המשפטי אשר הלפרין שהיה הסניגור הצבאי הראשי לשעבר על משמעויות הסרטון.

גורמי ביטחון טוענים כי העיתונאי שנהרג בעזה ביום שישי הוא בעצם קצין של חמאס. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הדיווח.

גלן רייס ג'וניור, כוכב חולון ומי שאמור היה אולי להצעיד אותה לאליפות, נחתך אתמול מהקבוצה אחרי שתקף באלימות בחדר ההלבשה את חברו לקבוצה גיא פניני. חמי אוזן עורך וואלה ספורט וראש דסק כדורסל אהרל'ה ויסברג על התקרית.

חברת אקספון משיקה היום רשת סלולרית שישית.
מייקי לוי כתב וואלה טק עם הפרטים והמחיר.

הערב תחל עדותו של מייסד פייסבוק בפני הסנאט ובית הנבחרים של הקונגרס האמריקאי בעקבות פרשת קיימברידג' אנליטיקה בה הוא צפוי להודות בטעויות ולקחת אחריות. תומר ספירשטיין, עורך הסושיאל של וואלה! NEWS.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully