וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"נלקחה למקום מבטחים": בתו של המרגל הרוסי שוחררה מבית החולים

10.4.2018 / 10:27

ברשת BBC דווח כי חודש לאחר שנחשפה יחד עם אביה לגז עצבים, עזבה יוליה סקריפל את בית החולים והועברה למקום בטוח. ברוסיה דווח כי היא ביקשה מקלט מדיני בבריטניה

צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

יוליה סקריפל, בתו של המרגל הרוסי לשעבר שהורעלה בגז עצבים, שוחררה מבית החולים - כך דיווחה היום (שלישי) רשת BBC. זאת חודש אחרי שנפגעה בתקיפה הכימית בבריטניה, שגרמה למשבר ביחסים בין לונדון למוסקבה, המכחישה קשר לניסיון החיסול.

השניים נמצאו מחוסרי הכרה על ספסל בעיר סולסברי ב-4 במרץ, והם היו במצב אנוש במשך שבועות עד שמצבם החל להשתפר במהירות. עוד דווח ב-BBC כי יוליה, שלפי דיווח ברוסיה חיפשה מקלט מדיני בבריטניה, נלקחה למקום בטוח אחרי ששוחררה אמש מבית החולים.

ביום שישי, אמרו הרופאים בבית החולים בסולסברי כי מצבם של יוליה, בת 33, ואביה סרגיי בן ה-66, השתפר משמעותית בשבוע שעבר. יוליה מסרה הצהרה בעצמה שאמרה כי היא מתחזקת מדי יום, אך אביה טרם דיבר מאז אשפוזו ומצבו לא ברור.

ממשלת בריטניה טוענת כי הם הורעלו בגז העצבים "נוביצ'וק", שפותח בחשאי על ידי ברית המועצות, ומאשימה את רוסיה באחריות לכך. מוסקבה מכחישה כל קשר לתקרית, שבמהלכה גירשו בריטניה ומדינות מערביות רבות כ-150 דיפלומטים רוסים, ומוסקבה גירשה מספר דומה של דיפלומטים מערביים.

סרגיי סקריפל ובתו יוליה סקריפל. ללא, אתר רשמי
סרגיי סקריפל ובתו יוליה/אתר רשמי, ללא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully