וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תיעוד מפחיד או מזוייף? ככה שמים סם אונס לבחורה בפסטיבל

9.4.2018 / 13:06

קריסטל סנטוס צילמה את עצמה בווידאו חוגגת בפסטיבל - ובלי ששמה לב תפסה גם את הרגע שבחור אקראי החליק כדור מסתורי למשקה שלה. היא ניצלה את הרגע כדי להעביר מסר חינוכי לעוקבים שלה, אולם ברשת כבר עלו טענות שהסרטון מבוים

Jaeda Sky

קריסטל סנטוס חגגה בפסטיבל שנערך באספקרפס דו לאגו שבברזיל וצילמה סלפי שלה רוקדת עם חברתה על רקע שאר החוגגים. בלי ששמה לב, היא תפסה בסלפי הזה גם את הרגע המטריד בו בחור זר נראה מחליק כדור מסתורי - כל הנראה סם אונס - למשקה שלה.

בסרטון שצולם בסוף השבוע של חג הפסחא, נראה בחור בחולצה שחורה ומשקפי שמש חולף על פני סנטוס ומאחורי גבה שם משהו במשקה שלה, אותו היא מחזיקה בידה הימנית. לולא התיעוד המצולם, סביר להניח שסנטוס לא הייתה מגלה על הניסיון לסמם אותה והערב עבורה היה נגמר רע מאוד. לאחר שהסרטון הפך לויראלי בכל רחבי העולם סנטוס מיהרה להרגיע את העוקבים וסיפרה שגם ככה לא התכוונה לשתות עוד מהכוס הזאת מאחר שהיא כבר הייתה ריקה.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

נחשפה האמת על אתגר הסנפת הקונדומים המסוכן

לכתבה המלאה

בפוסט אינסטגרם ארוך, שנכתב במקור בפורטוגזית, כתבה סנטוס: "אני מודה לכולם מהלב על הדאגה. אני אוהבת מסיבות ואני אוהבת לשתות (לפעמים אפילו יותר מדי). שוב, אסביר פה למי שעדיין מודאג... לא שתיתי כלום מהכוס הזאת כי זה היה כבר סוף המסיבה והכוס הייתה כבר ריקה".

היא הוסיפה: "שום דבר לא קרה לי. כן, אני שמחה שהסרטון מהדהד בצורה חיובית ומשמש אזהרה לכולם, שישימו לב טוב יותר למה שהם שותים, כולל אני. אני מאמינה שכמו אמא שלי, כל האימהות מזהירות אלפי פעמים לשים לב למשקאות שלנו. חשבתי שהיא מגזימה אבל זו לא הגזמה, כי אנחנו תמיד חושבים שלנו זה לא יקרה לנו, אבל האמת היא שזה יכול לקרות לכולם בכל זמן ובכל מקום".

גיף סם אונס במשקה. Giphy
הרגע בו בחור זר שם סם אונס במשקה שלה/Giphy

חברתה המוזיקאית, ג'אידה סקיי, שיתפה מאוחר יותר את הסרטון המטריד בטוויטר, שזכה ליותר מ-200 אלף שיתופים ולייקים, עם הטקסט: "בנות, שימו לב למשקאות שלכן!". ברשת נשמעו תגובות דומות, "פושע אמיתי נתפס במצלמה" כתב אחד ואחרת הוסיפה: "זו הסיבה שאני לא יוצאת למסיבות". אחת נוספת כתבה: "זו הסיבה שאני תמיד לוקחת איתי בקבוק עם פקק, ולא שותה שום דבר שאדם אחר מציע לי".

כמו בכל סרטון ויראלי, גם כאן עלו טענות שהוא מבוים ושהבחור בחולצה השחורה הוא למעשה ידיד של המצטלמת ושהוא רק עשה את עצמו מחליק לה משהו למשקה. ביאנקה מ', שכתבה על הסרטון באתר האוסטרלי "Girlfriend" סיכמה ואמרה שגם אם הסרטון מבוים - הוא מעביר מסר חשוב ומעלה שוב את הנושא החשוב הזה לסדר היום.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully