וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיס יוניברס לשעבר: דונלד טראמפ קרא לי מיס פיגי וניסה לעשות איתי סקס

10.4.2018 / 0:24

אליסה מצ'אדו, שכבר התעמתה עם הנשיא בעבר לאחר שגרם לה להפרעות אכילה וטען שהיא מככבת בקלטת סקס, חופשת כעת כי למרות שחשב שהיא השמינה זה לא הפריע לו לנסות את מזלו איתה

כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס מספרת על האיומים שקיבלה ומדוע חתמה על ההסכם עם דונלאד טראמפ/צילום: רויטרס, עריכה: שניר דבוש

בסרטון - כוכבת הפורנו סטורמי דניאלס חושפת את הרומן שלה עם טראמם

מיס יוניברס לשעבר טוענת שדונלד טראמפ ניסה לקיים איתה יחסי מין. אליסה מצ'אדו, מלכת היופי של ונצואלה ב-1996, אמרה שהיא סרבה בתוקף לניסיונות של טראמפ והפכה ל"שפן הניסיונות" שלו לאחר שקנה את תחרות מיס יוניברס בשנה שבה הוכתרה.

בראיון שהעניקה בסוף השבוע לתוכנית האירוח דוברת הספרדית Suelta La Sopa ברשת telemundo האמריקאית היא חשפה כיצד התנהג כלפיה מי שהפך לימים לנשיא ארצות הברית .אלישיה אמרה: "היו איתו הרבה מצבים שלא דיברתי עליהם עד עכשיו".כאשר המראיין לחץ עליה ושאל: "הוא ניסה לעשות משהו?" היא ענתה: "טוב, כן, למה שאגיד לך 'לא'". היא הוסיפה: "לעתים קרובות אתה יכול לעשות סקס עם מישהו שאתה לא מכיר. זה לא היה המקרה פה. מעולם לא קיימתי איתו יחסי מין". כשנשאלה האם היא מכירה את טראמפ באופן אינטימי, אלישיה השיבה: "לא, אני מכירה אותו כאדם. אני חושבת שזה יותר גרוע".

צפו בראיון

זו לא הפעם הראשונה ששמה של מצ'אדו עולה לכותרות בגלל נשיא ארצות הברית. העימות ביניהם התחיל זמן קצר לאחר שזכתה בתואר וקרה לה דבר שציער אותה אך היה אנושי לחלוטין - היא העלתה במשקל. טראמפ הבחין בשינוי ולא חסך ממנה ביקורת. "אמרתי לנשיאה של תחרות מיס יוניברס, אישה מתוקה מאוד, שאני צריכה קצת זמן לנוח, להתאמן, לאכול נכון, והיא הסכימה. אנשי התחרות לקחו אותי לניו יורק ושיכנו אותי בבית מלון. ביום למחרת לקחו אותי לחדר כושר – ושם חיכו לי 90 כלי תקשורת. דונלד טראמפ היה שם, ולי לא היה מושג שזה מה שמצפה לי. הייתי על סף דמעות באותו רגע, עם כל המצלמות מסביב. אמרתי 'אני לא רוצה לעשות את זה, אדון טראמפ', והוא השיב: 'לא אכפת לי'".

דונלד טראמפ ו"מיס יוניברס" אליסיה מצ'אדו, 1996. רויטרס
"היו איתו הרבה מצבים שלא דיברתי עליהם עד עכשיו". טראמפ ומצ'אדו ב-1996/רויטרס

טראמפ התייחס למקרה והודה כי ניסה לגרום לה לרזות. "בנוגע לכך אני מודה באשמה", אמר, אך לא הביע חרטה בקשר לדרך שבה נעשה הדבר. על מצ'אדו, לעומתו, הייתה לאירוע השפעה מרחיקת לכת. ההשפלה שחשה באותם רגעים הייתה כבדה מנשוא. "אחרי המקרה הזה הייתי חולה. סבלתי מאנורקסיה ומבולימיה במשך חמש שנים. במשך 20 השנים השנים האחרונות ראיתי הרבה פסיכולוגים כדי להילחם בזה".

מצ'אדו טענה שטראמפ כינה אותה "מיס פיגי" עקב העלייה במשקלה וגם "גברת עקרת בית", ברומזו לשורשים הלטיניים שלה. המועמדת הדמוקרטית לנשיאות הילרי קלינטון הזכירה את הדברים הללו במהלך אחד מהעימותים בינה לבין טראמפ כשניסתה להעמיד אותו מול יחסו המפלה לנשים.

אליסיה מצ'אדו, מיס יוניברס משנת 1996, שטענה שטראמפ גרם לה לאנורקסיה.. AP
ובתחרות מיס יוניברס ב-1996/AP

בציוצים שפרסם לאחר מכן טראמפ בטוויטר, הוא הפנה את עוקביו לבחון את עברה של מצ'אדו ואת קלטת הסקס שלה, כך לדבריו. הוא העלה את האפשרות שיריבתו הדמוקרטית השיגה אזרחות אמריקנית למצ'אדו, ילידת ונצואלה. "האם הילרי עזרה לאליסיה הדוחה (בדקו את קלטת הסקס שלה ועברה) להשיג אזרחות אמריקנית כדי שתוכל להזכיר אותה בעימות?", כתב. קלטת הסקס של מצ'אדו, שאליה התכוון טראמפ בציוצים שכתב, היא ככל הנראה קטע מתכנית ריאליטי ספרדית שבה השתתפה מצ'אדו ב-2005 שבו צולמה עם גבר במיטה.

"קלטת הסקס" אליה התכוון טראמפ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully