וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתקפה כימית בסוריה, סוף החלום של כספי: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

8.4.2018 / 14:00

עשרות הרוגים בדומא ממתקפה כימית, - כתב CNN מדווח מדמשק צה"ל ככל הנראה יתחקר את אירועי הירי בגבול עזה ועמרי כספי נחתך מגולדן סטייט רגע לפני הפלייאוף

צילום: יותם רונן, ערן גילווארד, רויטרס, CNN, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

מתקפה כימית בסוריה: כוחות המורדים בסוריה מדווחים על עשרות הרוגים ומאות נפגעים ממתקפה כימית של צבא סוריה בדומא סמוך לדמשק. כתב CNN פרד פלטיגן דווח מדמשק ופרשן וואלה! NEWS לענייני ערבים אבי יששכרוף על הקרב על התודעה ועל מעוז המורדים האחרון בסוריה.

הקרב על הגדר: אחרי סוף השבוע שבו נהרג עיתונאי פלסטיני על הגדר, מתחדשות המהומות על גבול הרצועה. פרשן וואלה! NEWS לעניינני צבא אמיר בוחבוט ממשיך לעקוב אחרי האירועים על גבול הרצועה.

תאונת הרכבת סמוך לרמלה: נמשכת החקירה לבירור נסיבות התאונה שבה נהרגו שני נוסעים. הרכב נחתך תחת גלגלי הרכבת. אבי אשכנזי כתב וואלה! NEWS לענייני משטרה דווח מזירת התאונה.

טקס הדלקת המשואות: פחות מיממה אחרי ההודעה שהשחקן זאב רווח ידליק משואות ביום העצמאות ה-70 אומרת אחת הנשים שטוענות שרווח הטריד אותן מינית לכתב וואלה! תרבות שגיא בן נון, כי הבחירה בו צורמת. רווח בתגובה: "קשקוש בתחת. אני יצאתי נקי מכל השטויות". שגיא בן נון עם כל התגובות .

עמרי כספי סגר את עונת ה-NBA: רגע לפני הפלייאוף גולדן סטייט הודיעה הבוקר (ראשון) שהיא מנפה את הפורוורד הישראלי מהסגל שלה, וכך כספי ימשיך להיות שחקן ה-NBA הפעיל עם הכי הרבה משחקי ליגה ללא הופעה בפלייאוף. פרשן וואלה! ספורט אורן יוספיוביץ על החלום ושברו.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully