וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האב שנעדר עם בנו: "כל סיפור הדרמה של החטיפה לא היה ולא נברא"

אמיל אליהו מחדרה הובא לבית משפט השלום בחיפה לאחר שנעצר בתום מרדף משטרתי בגבעת אולגה שבסיומו הוחזר בנו אליאור בן השמונה לאמו. מעצרו הוארך בארבעה ימים. עורך דינו הכחיש את החשדות: "הם בילו השבוע, הלכו לים"

צילום: אנשי הדממה, עריכה: שניר דבוש

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (חמישי) עד יום ראשון את מעצרו של אמיל אליהו, תושב חדרה החשוד בחטיפת בנו אליאור. בנוסף אליו, הובאו הבוקר לדיון בהארכת מעצרם גם בני זוג תושבי חדרה, אישה וגבר בשנות ה-30 לחייהם שחשודים כי אירחו בדירתם את חברם האב והבן בן השמונה, אך הם שוחררו בהוראת השופט.

בחקירתם אמרו בני הזוג כי כלל לא ידעו שהמשטרה מחפשת אחרי אורחיהם ששהו אצלם מאז יום החג של פסח ושהתנהגו כרגיל. הם ציינו כי הילד יצא לשחק עם ילדים ברחוב בטבעיות.

אמש נעצר האב לאחר מרדף שהסתיים בגבעת אולגה, לאחר שעל פי החשד חטף את בנו מחזקת אמו והחזיק בו למשך שישה ימים. הרקע לחטיפה, ככל הנראה, הוא החלטת בית המשפט כי הילד יבלה עם אמו את חג הפסח. כוחות גדולים של משטרה השתתפו בימים האחרונים במצוד אחר האב, המשטרה תצפתה על מקום מחבואו והמתינה לרגע שבו יעזוב אותו. אז, זינקו לעברו בלשים. כוח ימ"מ שהיה בכוננות לא היה צריך להתערב.

אמיל אליהו, החשוד בחטיפת בנו בדיון בבית המשפט. שלומי גבאי
אמיל אליהו בבית המשפט בחיפה, היום/שלומי גבאי

עו"ד עדי כרמלי המייצג את האב אמר הבוקר לוואלה! NEWS כי האב מכחיש כל חטיפה וביקש להזכיר כי הוא קיבל את הילד לחזקתו לאחר שעזב את בית האם. "המשטרה מחפשת כותרות", הדגיש, "כל סיפור הדרמה של חטיפה לא היה ולא נברא. הם בילו השבוע, הלכו לים, האבא מילא דלק, והיה בקשר טלפוני עם האימא והציע להחזיר את הילד אליה אך לא נענה", אמר עורך דינו.

לדבריו, "הוא אמר כי אתמול התברר לו שמעלילים עליו שחטף את בנו ואז הוציא סרטון שהופץ ברשתות החברתיות כדי להסביר מה האמת. מאוחר יותר יצא לכיוונה של האם ושוטרים עצרו אותו כשהיה ליד ביתה. "לא היה שום מרדף", אמר, "בכלל, כל הגרסה של המשטרה תתברר כחרב פיפיות. אם המשטרה חשבה שיש חטיפה של ילד ולקח לה כמעט שבוע לאתר אותו בחדרה אז מצבנו עגום".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

מיקום אסטרטגי, נוף מרהיב ודירות מפוארות: השכונה המסקרנת שנבנית במרכז

בשיתוף אאורה נדל"ן
תמונת הילד הנעדר אליאור אליהו, בן שמונה מחדרה. מערכת וואלה! NEWS
נמצא בריא ושלם. אליאור אליהו/מערכת וואלה! NEWS

"תסקיר שהוגש בענינו של אמיל קובע שהוא אבא מיטיב, שהוא אבא טוב, שיש קשר חם בינו לבין הילב", אמרה לוואלה!NEWS עו"ד ענבל הילי-ערה שייצגה את אמיל-עמנואל אליהו בתלאותיו בבית הדין לענייני משפחה בחדרה. היא מבקשת להדגיש כי "ההורים היו במשמורת של כמעט חצי-חצי, כזו המוגדרת משמורת משותפת. אז אין ספק באהבה שלו כלפי הילד".

על הרגשתה כששמעה את הודעת המשטרה על החטיפה אמרה עו"ד הילי-ערה: "הייתי בהלם טוטאלי. לי זו היתה הפתעה מוחלטת וגם למשפחה שאיתה הייתי בקשר כל השבוע. אבל לרגע לא חשבתי שיש סכנה חלילה לאליאור או משהו כזה. זה היה ברור לי". היא הוסיפה: "אני מקווה שישחררו אותו מהר מאד למעצר בית. אני יכולה להגיד גם שנעשה את המקסימום בבית הדין לענייני משפחה".

שלשום נעצר דודו של אליאור, תושב אור עקיבא בחשד שהיה מעורב בחטיפתו מידי גרושתו של אחיו בשכונת גבעת אולגה בחדרה בשבוע שעבר. הדוד, אלחן אליהו, בן 45, חשוד בכך שסייע לאחיו, אמיל, לחטוף את אליאור.

(עדכון ראשון: 09:05)

מעצר האב של הילד בן ה-8 מחדרה שנעדר. שלומי גבאי
רגע המעצר של אמיל אליהו, אתמול/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully