וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטיפ המטופש שגורם לאנשים לשרוף לעצמם את המיקרוגל

10.4.2018 / 7:19

היפנים עלו על טריק אמנותי מגניב שמאפשר ליצור מנייר אלומיניום כדור מתכת מהפנט - רק שמישהו שם ברשת ניצל את זה לרעה והציע שיטה מהירה ויעילה יותר כדי להגיע לתוצאות דומות: להכניס את נייר הכסף למיקרוגל. התוצאות הרסניות

עריכה: תום זואילי

תכשיטן יפני יצר כדור מתכת מהפנט מרדיד אלומיניום פשוט - והצליח להטריף את היפנים שנמצאים מאז באובססיה בניסיון ליצור לעצמם כדורי מתכת בוהקים. הטריק המיוחד הפך לוויראלי ויצא גם מחוץ לגבולות יפן, אולם מאחר שזה דורש המון זמן וסבלות - רוב הנסיינים מתייאשים באמצע.

אם יש לכם את הזמן לזה (מי אתם, אנשים עם זמן פנוי?), תוכלו גם אתם להגיע לתוצאה המהפנטת. קחו נייר כסף וגלגלו אותו לצורת כדור. השתמשו בפטיש גומי כדי להדק היטב את הכדור ואחר כך חזקו אותו עוד יותר עם פטיש אמיתי (זהירות על האצבעות). אחרי כשעתיים של הידוק מסיבי, לטשו את הכדור בקפדנות עם נייר זכוכית ומים, תהליך שצפוי לקחת לכם עוד מספר שעות, וכיממה לאחר מכן תוכלו ליהנות מכדור מתכת בוהק (שיכולתם לקנות בחנות הכול בדולר, אבל יותר שווה לבזבז מחצית מהחיים שלכם כדי להכין כזה).

ככה עושים את זה:

עוד באותו נושא

מאמנת כושר חושפת את האמת על טרנד היופי ההרסני שכבש את הרשת

לכתבה המלאה

מאחר שזה לוקח המון זמן, מישהו ברשת "עלה" על טריק שאמור להפוך את רדיד האלומיניום לכדור מתכתי תוך 3 דקות בלבד - להכניס את נייר הכסף המגולגל למיקרוגל. כמובן שזה לא נכון, הרי כל אדם עם טיפה שכל בראש יודע שמתכת ומיקרוגל זה ביג NO NO. אבל ציוץ ויראלי שכנע רבים לנהוג בטיפשות ולהכניס את נייר הכסף לחימום מהיר במיקרוגל, רק שזה גרם להצתה של עשרות מיקרוגלים. אפילו כמות קטנה של רדיד אלומיניום במיקרו יכולה להצית אש - אז דמיינו לכם איזה פיצוץ צפוי להתרחש שם עם כדור אלומיניום שלם.

באופן מפתיע, היו כמה שזרמו עם הציוץ ההרסני ושיתפו בעצמם המלצות שתומכות בחימום במיקרוגל. אלה הצליחו לשכנע גם את מי שפקפק ברעיון בהתחלה. אלה שנפלו בפח שיתפו תמונות של המיקרוגל ההרוס שלהם.

אז בואו נעמיד דברים על דיוקם: מדובר בבדיחה אכזרית ומסוכנת. לעולם אל תכניסו מתכת למיקרוגל. אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים ברשת, אלא אם כן זה נכתב בוואלה! NEWS ואצלנו הכול אמיתי ואמין לגמרי.

אל תשימו אלומיניום במיקרוגל!!!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully