וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכנתה של האישה שנדקרה למוות בכפר סבא: "בנה צרח עליה כל הזמן"

לדברי שכנתה של הנרצחת, בשנה האחרונה נשמעו בכמה מקרים צעקות רמות עולות מדירתה: "מי שסתם עבר ליד הדלת שלהם לא יכול היה להישאר אדיש". בנה נעצר בחשד לרצח בתום מצוד ומעצרו הוארך בשמונה ימים

צילום: מד"א, עריכה: תום זואילי

שכנתה של תושבת כפר סבא שנדקרה אמש למוות, על פי החשד בידי בנה, אמרה הבוקר (רביעי) לוואלה! NEWS כי בתקופה האחרונה היו עדויות למריבות וצעקות נשמעו לא אחת עולות מתוך הדירה. לדבריה, "במהלך השנה האחרונה היינו עדים למספר התפרצויות שנשמעו מהבית שלהם. הבן הרבה לצרוח על אמא שלו, לפעמים הצעקות וההתפרצויות היו כל כך חזקות שמי שסתם עבר ליד הדלת שלהם לא יכול היה להישאר אדיש".

מעצרו של הבן הוארך היום בבית משפט השלום בפתח תקווה בשמונה ימים. עו"ד קטי צווטקוב שמייצגת מטעם הסניגוריה הציבורית את הבן מסרה כי "מדובר בטרגדיה משפחתית. לאור מצבו והרקע הנפשי הבן נשלח לבדיקה פסיכאטרית ואנו נמתין לתוצאות הבדיקה".

השכנה אמרה עוד כי בנה של ההרוגה אף איים באחת הפעמים על דיירת בבניין. "זו טרגדיה קשה. היא הייתה אישה כל-כך טובה", הוסיפה. לדבריה של השכנה, לא ידוע לה על בני משפחה נוספים של האם והבן, שהתגוררו יחדיו בבית ברחוב שאול המלך בעיר.

אמש הוזעקו כוחות משטרה אל הדירה בעקבות דיווח על שמיעת צעקות ומצאו את האישה, בת 63, כשהיא דקורה בפניה. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים מאיר בכפר סבא. הרופאים טיפלו בה והעבירו אותה לבית החולים בילינסון בפתח תקווה, שם מתה בהמשך מפצעיה.

המשטרה פתחה בחיפושים אחר בנה של האישה בחשד שדקר אותה ופרסמה את תמונתו. הבן, אלכסנדר קזיניק בן 38, נלכד כעבור שעה קלה ברחוב אחוזה ברעננה ונלקח לחקירת המשטרה.

(עדכון ראשון: 10:10)

הבניין ברחוב שאול המלך 9 בכפר סבא שבו נדקרה למוות תושבת העיר על פי החשד בידי בנה, 3 באפריל 2018. גוגל מפות, Google Earth
מותה של האישה נקבע בבית החולים. הבניין שבו גרה ההרוגה/Google Earth, גוגל מפות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully