וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתווה הפליטים ובילויי חול המועד: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

3.4.2018 / 14:00

נתניהו הודיע על ביטול מתווה מבקשי המקלט, צה"ל נערך להפגנות הפלסטינים בשישי, ביה"מ הורה לנתח את גופתו של התינוק שטבע למוות באשדוד, דרכים להנות מספוטיפיי בחינם, מחווה לאהוד מנור ושלום חנוך ושלומי שבת מופיעים יחד באשדוד

צילום:רוני כנפו, ניב אהרונסון עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

לאחר שהכריז ראש הממשלה בנימין נתניהו על הסדר חדש לטיפול במבקשי המקלט הוא נפגש הבוקר עם תושבי דרום תל אביב והודיע על ביטולו לגמרי. דנה ירקצי, הכתבת לענייני רווחה, עם הפרטים. ח"כ שלי יחימוביץ יו"ר המחנה הציוני ויו"ר הוועדה לביקורת המדינה התראיינה באולפן.
סוזי כהן תושבת דרום ת"א שהשתתפה בפגישה סיפרה על מהלכה ועל המהלכים הבאים של תושבי האזור.

בית המשפט אישר לבצע נתיחה בגופתו של התינוק שטבע אמש למוות בבית מלון באשדוד. הכתב יניר יגנה עם הפרטים.

צה"ל מחדד את הוראות הפתיחה באש לקראת הפגנה נוספת גדולה בשישי. אמיר בוחבוט, הפרשן הצבאי, על ההערכות.

אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי שנכנסה לשוק הישראלי לפני כשבועיים העירה מחדש את שוק המוזיקה בסטרימינג. מייקי לוי, כתב וואלה טק, מציע כמה דרכים להנות מהשירות בחינם.

"צועדים בנתיבי העצמאות והגבורה" היא יוזמה של צה"ל לטיולי פסח . לוחמי צה"ל מזמינים את כולם למסלול בעקבות סיפורי המורשת ואתרי הקרבות ממלחמת העצמאות.
ראש מטה פיקוד צפון תת אלוף אשר בן לולו סיפר על המסלול בו הוא צועד.

פסטיבל ימי זמר בחולון, פסטיבל רוק בראשון לציון ומופע משותף של שלום חנוך ושלומי שבת באשדוד- שגיא בן נון, כתב וואלה תרבות עם המלצות לבילוי בחול המועד ובמימונה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully