וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המיליונר ואשתו חושפים: ככה נראים חיי המין עם שתי חברות ועוד 30 נשים מתחלפות

7.4.2018 / 0:52

טייקון עסקי הטבק האוסטרלי, טרוורס ביינון, ואשתו טאשה חושפים לראשונה איך זה לנהל מערכת יחסים עם עוד שתי חברות קבועות וכמעט 30 נשים מתחלפות. "אני אוהבת נשים וחיי המין שלנו מטורפים", אמרה טאשה, "איזו אישה לא אוהבת שאוזקים אותה למיטה?"

icon

בגיל המתאים לצפות בסרטון?

הצפייה בסרטון זה מיועדת למי שמלאו לו 18 שנים

A typical day at the Candy Shop Mansion - Travers Beynon A.K.A. CandyMan.

גברים יקנאו בו ונשים יתעצבנו עליו - אבל אם תשאלו את טייקון הטבק האוסטרלי, טרוורס ביינון - הוא יטען בדיוק ההפך. לדבריו, דווקא הנשים הן אלה שצריכות לקנא במשפחה הפוליאמורית שיצר לעצמו והגברים הם אלה שלא היו רוצים או מסוגלים להיכנס לנעליו הגדולות. טרוורס ביינון, המכונה גם "הקנדימן", הוא איש מסיבות לילה ויורש חברת הטבק הגדולה Free Choice - וכגבר מיליונר וחתיך הוא לא מסתפק באישה אחת וחולק לצד אשתו עוד שתי חברות קבועות ועד 30 נשים נוספות שמצטרפות מבחירתן למסיבות סוף השבוע הפרועות באחוזת ה"קנדי שופ" המפוארת שלו הממוקמת בגולד קואוסט שבאוסטרליה .

אם אתם לא מאמינים למה שיש לו לספר על שגרת החיים הביזארית שלו, אולי תאמינו לאשתו, טאשה בת ה-27, שטוענת כי יש להם חיי נישואים מאושרים ושהיא שמחה לחלוק אותו עם נשים אחרות, "אני אוהבת נשים וחיי המין שלנו באקסטרים", היא מספרת לדיילי מייל אוסטרליה בראיון מיוחד, "אנחנו מאוד מאושרים. היום יותר מתמיד".

עוד בנושא

מלבד אשתו, לטרוורס יש שתי חברות קבועות - נישה בת ה-22 (שטאשה עצמה הכירה לו) וקריסטל בת ה-21, אולם בסופי שבוע האחוזה שלו מוצפת בעוד כ-30 נשים - שפונות אליו באינסטגרם ומוזמנות לבלות עמו את סוף השבוע. הפלייבוי הידוע לשמצה בן ה-46, סוג של גואל רצון מקומי, סיפר שאילולא הסכמתה של טאשה, כל זה לא היה קורה. "אנחנו נשואים כבר שמונה שנים והיחסים שלנו - במובן המשפחתי, המהנה והמיני - הם ממש כמו בהתחלה. בסופי השבוע עד 30 נשים אחרות מצטרפות אלינו ואשתי אוהבת את זה. היא בהחלט מתערבבת עם בנות אחרות". טאשה חיזקה את דבריו: "נישקתי נשים כשהייתי צעירה ותמיד הייתי סקרנית. היו תקופות שקינאתי אבל זה מאחוריי. לטרוור ולי יש נישואים מאוד חזקים ומערכת יחסים מאוד חזקה. אנחנו מפנים זמן גם כדי לבלות רק אחד עם השנייה. אני מרגישה כאילו אני תמיד מרכז החיים שלו".

להגנתו מנסה טרוורס להסביר שהפוליאמוריה (ריבוי אהבות ומערכות יחסים) פחות מושחתת מוסרית מאשר לנהל רומן סודי מהצד, "תראו את כל הפוליטיקאים האלה", אמר בהתייחסו לסגן ראש ממשלת אוסטרליה לשעבר ברנבי ג'ויס, שעזב את אשתו מזה 24 שנים עבור אישה צעירה יותר, "עד כמה אנשים שנמצאים בנישואים מונוגמיים באמת מאושרים?".

טרוורס מספר שלא כל אישה יכולה לבוא להתארח אצלו באחוזה. הוא טוען שהוא מפעיל הליך בחירה קפדני ומחפש תמיד אחר נשים נוספות שיצטרפו למעגל, "ישנו תהליך של מציאת נשים חדשות כמו בכל מערכת יחסים", הוא אמר, "אתה פוגש בחורה, אתה מחזר אחריה ולהיפך ואז אם זה עובד - זה הופך להיות רציני יותר. בדיוק אותו דבר קורה אצלי".

הוא מודה שהוא מנסה כרגע למצוא חברה רביעית שתהיה "ההתאמה הנכונה" עבורו ועבור שאר נשותיו. כשנשאל כמה חברות הוא עוד רוצה, הוא אמר: "אני אוהב אתגרים ואני טוב בניהול. יש מיומנות מסוימת שנצרכת כדי שתהיה לך אישה ושתי חברות ועוד 8-10 בנות שמסתובבות סביבך באותו זמן. יש הרבה דברים שאסור לך להגיד או לעשות ואתה צריך להיות מאוד מודע למה שקורה סביבך. אסור לך לתת לאחת יותר תשומת לב מאחרות, אחרת הן יקנאו. נשים רוצות תשומת לב - כולנו רוצים".

אשתו ושתי נשותיו מכונות בפיו "המלאכיות" ולכל אחת מהן יש שרשרשת עם המפתח לאחוזה - שמבדיל אותן משאר הנשים שבאות לבלות איתו בסופי השבוע. טרוורס טוען שהוא מסתדר יופי עם "נשות סוף השבוע", אולם לעיתים הן יוצרות דרמה ומתבקשות לעזוב את האחוזה, "החוק אצלי בבית זה שאין דרמה מיותרת", הוא אמר, "לא להיות כלבה ולא לנסות לסבך אישה אחרת. זה משהו שקורה כשיש רק גבר אחד והרבה נשים סביבו. נשים נהיות תחרותיות. אני מסלק אותן מהאחוזה או על גרימת דרמה או אם הן נקשרות אלי יותר מדי כי אני יכול להיות די פרוע וכיפי. אם הן חושבות שהן יכולות להחליף את אשתי, זה לא יקרה".

"אני פמיניסט. בגלל זה קשרתי 13 נשים ברצועה"

טרוורס נוהג לערוך באחוזתו מסיבות ראוותניות בעלויות של מאות אלפי דולרים. את אורח החיים הראוותני שלו הוא מציג באינסטגרם - כשאינספור מתמונותיו זוכות לביקורת קשה מצד פמיניסטיות וקשה להאשים אותן. במיטב התמונות שלו נראות נשים שלבושות במעט מאוד בגדים, לעיתים קשורות ברצועות, יושבים על הברכיים וכאילו כנועות לאדון שלהם - מר טרוורס. הוא טען שהוא לא סקסיסט או שונא נשים, אלא פשוט אוהב ליהנות מהחיים ולא נוטה לקחת אותם ברצינות רבה מדי, "אני פמיניסט. יש לי נשים שרוצות להיות דוגמניות - אני דואג להן, מלביש אותן, עושה להן סטיילינג ועוזר להן להרגיש יפות יותר, אבל אני גם אוהב נשים שעובדות בסביבות ארגוניות ולא הייתי מבקש מהן להגיע לאחוזה שלי וללבוש ביקיני. אשתי לא רוצה לעבוד במשרד, היא רוצה להיות בבית עם הילדים ואני תומך בזה".

"כשהייתי קטן לימדו אותי 'מקלות ואבנים ישברו לי את העצמות אבל מילים לעולם לא יפגעו בי'. עכשיו מלמדים ילדים ש'כינויי גנאי פוגעים' אז אנשים נהיו רגישים יותר והם נפגעים יותר מדי ממילים. אנשים נשברים מזה". אחת התמונות שעוררה זעם גדול הייתה זו בה טרוורס נראה מוביל ברצועה את אשתו ואישה נוספת. הוא תכנן נקמה למבקרים כשפרסם בתגובה תמונה שלו מחזיק ברצועות את כל הנשים שלו. "אנשים שראו את התמונה הזאת התחילו לשקר ולספר שאני משתמש ברצועות של כלב כדי לשלוט בנשים שלי, אז נתתי להם בדיוק את מה שהם ביקשו. נעמדתי על המרפסת כשאני מחזיק 13 נשים ברצועות וצילמתי את זה כסוג של 'לכו תז***נו'. אם אתם הולכים להתגרות בי ולדבר עליי לא יפה - תתכוננו למלחמה".

הוא טוען שהוא רק נהנה מהחיים וכך גם הנשים שלו, "החיים קשים, העבודה קשה, וכולם צריכים ליהנות קצת. כשמישהו אומר שאני סקסיסט, זה דוחף אותי לעשות משהו סקסיסטי. אם הם היו חכמים, הם היו מניחים לי, כי אם הם ידחפו אותי, אני אנשך בחזרה, ואחזיר להם בעוצמה רבה יותר".

"מה שאנחנו עושים כאן הוא קיצוני יותר מפורנו"

זה ודאי לא יפתיע אתכם לגלות שטרוורס מעריץ את יו הפנר ז"ל. עד כדי כך שהוא אימץ את אורח החיים שלו אחד לאחד. "במיטה שלי יש ארבע נשים בממוצע", הוא סיפר לפני כשנה, "אני לא ישן הרבה. אני חושב שאני הוגה תנוחה חדשה מדי שבוע. הזמן הזה בחדר שינה הוא לא בשבילי - הוא כדי להלהיב את הבנות. להיות טוב במיטה זה לא בשבילי, אלא בשבילן".

אשתו, טאשה, טוענת שהיא חיה בשלום עם הנשים האחרות בחייו. היא מספרת שנפגשו לראשונה באחת המסיבות הפרועות שלו ואחרי כמה חודשים של חיזורים (היא אחריו), השניים החלו במערכת יחסים שהסתיימה בחתונה ושני ילדים. "נהגתי לדגמן בפרסומות וטרוורס שכר אותי לאחת המסיבות שלו ב-2009. כשפגשתי אותו לראשונה, הרגשתי מיד את הניצוץ הזה, אבל הוא התעלם והתחמק ממני אז הייתי צריכה לעבוד קשה כדי לזכות בתשומת הלב שלו", היא משחזרת.

"כעבור כמה חודשים יצאתי לריצה והוא רכב על האופניים והיינו נתקלים אחד בשנייה על המסלול. תמיד היינו מחייכים אחד לשנייה, עד שפעם אחת הוא עצר ודיבר איתי. הייתי עם אמא שלי ובקושי אמרתי משהו כי הייתי מאוד לחוצה ונתתי לאמא שלי לדבר במקום. אחר כך נפגשנו באיזה מועדון והוא אמר לי שיש לי תחת גדול. אמרתי לעצמי 'מה לעזאזל? הבחור הזה שאני אוהבת אמר לי הרגע שאני שמנה?'. ניגשתי לדבר איתו והוא אמר: 'השמלה הזאת עושה לך תחת גדול', וחשבתי לעצמי 'אוי אלוהים'. אז התחלנו לפלרטט והוא אמר לי שאני יורקת עליו בטעות, אז זה עוד יותר הלחיץ אותי. זה היה כל כך מביך. המשכנו לדבר על דוגמנות והוא אמר 'אני יכול לעזור לך עם זה' והחלפנו טלפונים. זמן קצר אחר כך, הלכתי לאחוזה שלו ואז זה קרה - אבל זה לקח בערך ארבעה עד שישה חודשים של מאמץ בניסיון להשיג אותו".

"כשהתחלנו לצאת לא ידעתי שיהיו לו עוד חברות, אבל זה משהו שדנו על זה יחד. זה לא שהוא אמר 'זה מה שהולך לקרות. תתמודדי'. היינו יחד כבר כמה שנים עד שהתחלנו לצרף נשים אחרות לקשר שלנו. שנינו היינו להוטים לנסות ולראות איך זה עובד. יש לנו חיי מין מאוד קיצוניים. לא צפיתי בפורנו או משהו כזה, אבל אני מאמינה שזה כלום לעומת מה שקורה בינינו. טרוור עוזר לנו להרגיש בנוח, לצאת מהקליפה שלנו, להתנסות זו עם זו ואיתו. הוא מטורף אבל בהחלט יש לו צד רך יותר, וזה מה שמחזיק אותנו יחד".

"לגבי נשים אחריות - הייתי מקנאה פעם אבל זה עבר לי. לכל מי שאומר שטרוורס משפיל נשים או לא מכבד נשים, אני אומרת שאתם לא באמת יודעים איך הוא מתנהג. אף פעם לא הרגשתי מושפלת. אנחנו עושים כיף ביחד. איזו נערה לא אוהבת שאוזקים אותה למיטה? סקס הוא כל כך יבש לאחרונה ואנשים צריכים לדעת לתבלן את זה". היא הוסיפה: "אני עושה מה שאני רוצה עם הגוף שלי ואנשים לא צריכים לשפוט אותי על זה. הייתי בעבר מלצרית בביקיני ושנאתי ללכת לעבודה. אני אוהבת להיות כאן. ביום יום אני עדיין עושה דברים נורמליים: מטפלת בילדים, מנקה את הבית, מבשלת ומכבסת. בימי שישי ושבת זה מטורף - ערימות של נשים מגיעות ואני שמחה לפגוש נשים חדשות. חלק מהן דורשות יותר מדי תשומת לב ואחרות ממש כיפיות ואנחנו מזמינים אותן לשוב אלינו".

טאשה מספרת שניתקה קשר עם הוריה אחרי ריב שנוצר בין טרוורס לאביה. "ההורים שלי לא אוהבים את טרוורס ואין לי קשר איתם עכשיו" היא סיפרה, "הם אהבו אותו בהתחלה אבל אז אבא שלי ביקש ממנו 2.8 מיליון דולר עבור איזה פרויקט בנייה שלו וטרוורס סירב. מאז הם שונאים אותו ומאחלים לו רק רע. הייתי בהריון הראשון שלי כשזה קרה ומאז הפסקנו לדבר עם כל המשפחה. זה היה קשה אבל זו הייתה ההחלטה הנכונה. לא רציתי קשר אליהם יותר. לא רציתי שילדיי יהיו קשורים אליהם ואני שמחה שאני לא מדברת או רואה אותם יותר. בחרתי בטרוורס במקומם ולא דיברתי איתם מאז. זה נגמר כבר. עכשיו יש לנו רק זמנים טובים יחד. אפילו אם זה רק להתעורר לצידו ולחבק אותו, אני אוהבת את הרגעים האלה. אני מקווה להיות עם טרוורס עד סוף ימי ולהביא לו עוד ילדים".

בתו של טרוורס מספרת על החיים באחוזה:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully