וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

22 פצועים, בהם ישראלים, בהתהפכות אוטובוס תיירים בדרום רומניה

1.4.2018 / 20:18

כלי תקשורת במדינה דיווחו כי בתאונה שאירעה בסמוך למכרות המלח בסלאניק נפגעו ילדים. משרד החוץ בירושלים מסר כי אישור לגבי הנפגעים הישראלים יינתן עם הגעת הקונסולית במדינה לבתי החולים שאליהם פונו

אוטובוס הפוך במהלך תאונה ברמוניה 1 באפריל 2018. מערכת וואלה! NEWS
האוטובוס שהתהפך ברומניה, היום/מערכת וואלה! NEWS

אוטובוס ועליו תיירים ישראלים התהפך היום (ראשון) באזור מכרות המלח בסלאניק שברומניה. בכלי תקשורת במדינה דווח כי כ-25 בני אדם נפצעו בתאונה, רובם ככולם ישראלים. אף אחד מהם לא נפצע באורח קשה. על פי אחד הדיווחים, שמונה מהפצועים הם ילדים, והם מפונים לבתי חולים מקומיים. מחברת הביטוח "פספורט קארד" נמסר כי פרמדיק מטעמם עושה את דרכו למקום כדי לשמש כוח חילוץ רפואי ולתמוך באופן אישי בפצועים, ולסייע בהתאם לצורך מול בית החולים.

ממשרד החוץ בירושלים נמסר כי הרשויות ברומניה מסרו כי במקום ישנם פצועים ישראלים. אולם, בהודעת המשרד צוין כי אישור ודאי לכמות הפצועים ומצבם יימסר רק לאחר הגעתה של הקונסולית רינה דביר לבתי החולים שאליהם נלקחו הפצועים. שגרירת ישראל בבוקרשט נמצאת בקשר ישיר עם השר הממונה על החילוץ. שני רופאים הוטסו מישראל וצפויים לנחות הערב בבוקרשט, במטרה לסייע לפצועים שנפגעו בתאונה. הרופאים שטיפלו בקבוצה החליטו להשאירם באשפוז למשך הלילה.

לפני כארבעה חודשים נהרגו אפיק שחר ורז צרויה, בני 27 מראשון לציון בתאונת דרכים באזור קלארק שבפיליפינים. קונסולית ישראל בפיליפינים, יפית קצב, והמחלקה לישראלים בחו"ל טיפלו במקרה מרגע קבלת ההודעה על מותם של השניים.

באוקטובר האחרון נהרגה ורד אביישר, בת 26 מקיבוץ עין הנצי"ב שבעמק בית שאן, בתאונת דרכים בנפאל. אביישר הייתה חלק מקבוצת מטיילים ישראלים שהתהפכו במהלך נסיעתם במסלול האנאפורנה שבמדינה, ושמונה נוספים נפצעו באורח קל בתאונה. כשבוע קודם לכן נהרגה הילה ליבנה, בת 22 מתל אביב, לאחר שנפלה לנקיק מגובה רב במהלך טיול בקירגיזסטן. היא טיילה עם שני מטיילים נוספים שניצלו, אך היא נותרה מאחור והקשר עמה נותק.

(עדכון ראשון: 15:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully