וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אם הייתה דמוקרטיה אמיתית ברוסיה פוטין לא היה נשיא"

29.3.2018 / 17:00

בוריס אקונין, מחבר מותחנים רבי-מכר, הסופר הפופולרי ברוסיה, ומתנגד לוולדימיר פוטין בראיון מיוחד לאורן נהרי בוואלה! גלובל: "קודם שיהיה חופש עיתונות וחופש ביטוי ברוסיה - ואז נראה כמה אנשים יצביעו לפוטין". וגם: המורשת הגדולה של "הבימה"

עריכת וידאו: נעה לוי

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזווית אחרת ובקצב מהיר.

והפעם: ראיון מיוחד עם הסופר הפופולרי ברוסיה ומתנגד חריף לפוטין. לא טולסטוי, לא דוסטויבסקי, לא גוגול: כמו במדינות אחרות, גם ברוסיה ספרות המתח והבלשים כובשת את טבלת רבי המכר. הבלש הספרותי המפורסם מכולם הוא אראסט פטרוביץ' ויוצרו - גריגורי שלבוביץ' צ'חארטשווילי, המשתמש בשם העט בוריס אקונין - מתארח באולפן וואלה! גלובל.
מה דעתו על בחירתו בפעם הרביעית של נשיא רוסיה פוטין? מדוע אינו תומך בו, למרות הצלחותיו? האם הוא חושש לחייו בגלל ביקורתו על הנשיא? מהן ההשפעות על יצירתו הספרותית? ולאן, בעיניו, פני רוסיה? צפו בראיון המעניין.

השבוע לפני 90 שנה הגיעו שחקני התיאטרון העברי "הבימה" לנמל יפו. מה הייתה מורשתם הגדולה של המייסדים נחום צמח, מנחם גנסין או חנה רובינא ואיך היא קשורה לחג החירות?

וגם: פרטים חדשים על הריצה של השחקנית סינתיה ניקסון, מירנדה הובס מ"סקס והעיר הגדולה", לתפקיד מושלת ניו-יורק, מי השחקנים מהוליווד שנכנסו לפוליטיקה באמריקה, מה המאפיינים שלהם, ומה הסיכוי של שחקנית לנצח את הפריימריז במפלגה הדמוקרטית?
צפו בתכנית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully