וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המבקר במכתב לנתניהו: התייחס לטענותיה של משפחת גולדין

27.3.2018 / 17:08

במכתב ששיגר אל ראש הממשלה ביקש המבקר התייחסות על טענות המשפחה על טיפול המדינה בהשבת גופתו של סגן הדר גולדין המוחזקת בידי חמאס. זאת, לפני שישקול את אופן טיפולו בנושא

עריכת וידאו:ניר חן

מבקר המדינה, השופט (בדימוס) יוסף שפירא, פנה היום (שלישי) אל ראש הממשלה בנימין נתניהו, לקבל את התייחסותו לטענות משפחתו של סגן הדר גולדין שנפל במבצע "צוק איתן" על טיפול המדינה בהשבת גופתו המוחזקת בידי חמאס ברצועת עזה. לאחרונה נועד המבקר עם בני משפחת גולדין, ואף קיבל מהם מסמך מפורט בנוגע לדרך הטיפול של המדינה בנושא.

בעקבות זאת, פנה המבקר במכתב לראש הממשלה, לפני שישקול את אופן טיפול משרד מבקר המדינה בנושא. "המבקר מבקש את התייחסותו של ראש הממשלה בהקדם", נמסר מלשכתו. מכתבו של המבקר נשלח גם אל שר הביטחון אביגדור ליברמן.

משפחות הדר גולדין ואורון שאול במסיבת עיתונאים, מחוץ לבית ראש הממשלה, ירושלים. יוני 2016. יוני ריקנר, מערכת וואלה! NEWS
משפחותיהם של הדר גולדין ואורון שאול מחוץ לבית ראש הממשלה, יוני 2016/מערכת וואלה! NEWS, יוני ריקנר

בחודש שעבר פנתה לאה גולדין, אמו של הדר, במכתב פתוח לראש הממשלה, לכלל שרי הממשלה וחברי הכנסת והאשימה את הדרג המדיני בכך שאינו עושה די על מנת להשיב את בנה ואת גופתו של חלל צה"ל אורון שאול לישראל. בתחילת המכתב, התייחסה גולדין לכינוס המדינות התורמות לרשות הפלסטינית שהתקיים בסוף ינואר בבריסל והפנתה אצבע מאשימה כלפי נתניהו.

לדבריה, "שר החוץ וראש הממשלה לא רצה שנגיע לבריסל לפגישה של המדינות התורמות. הדרישה שלנו להפעיל לחץ על חמאס, להעמיד תנאים הומניטריים מול תנאים הומניטריים, הבקשה שלנו להחזיר את הבן שלנו מקלקלת לו את המסיבה".

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax
ראש הממשלה, בנימין נתניהו, ועידת השלטון המקומי וכנס מוני אקספו 2018, ביתן 2, גני התערוכה, תל אביב, 14 בפברואר 2018. ראובן קסטרו
נתניהו/ראובן קסטרו

גולדין הוסיפה כי הרשות הפלסטינית אחראית להחזקתם של בנה ושל שאול בעזה והיא מפרה את החוק ההומניטרי הבינלאומי. גולדין האשימה גם את שרי הממשלה ואמרה כי "כל מי ששותק על עוולה הוא שותף לעוולה, ולא חשוב מה גודל הכיפה שיש לו על הראש. אני לא שלחתי את הדר לעזה. נתניהו, בנט, ליברמן, יעלון וכל הממשלה שלחו את הדר ועוד הרבה חיילים להציל את המדינה מירי הטילים וממנהרות הטרור.

"למה אני והמשפחה שלי צריכים להילחם במדינה כדי להשיב את הדר משדה הקרב?", הוסיפה. "כולם שותקים וכולם שותפים לעוולה של הפקרת החיילים, בלי קשר למפלגה, גזע, מין ודת".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully