וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 11 הרוגים ב-3 חודשים: מבצע רחב למיגור תאונות בתל אביב

26.3.2018 / 16:37

שלושה חודשים עוד לא חלפו מתחילת 2018, והעלייה בהרוגים מתאונות בעיר הובילה למבצע "שבוע בטוח", שבו נפרסו עשרות שוטרים במוקדי תאונות בתל אביב. "הנהג הישראלי עצבני, ובנהיגה בתל אביב הוא נוהג עצבני פי כמה"

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: שניר דבוש

שנת 2018 עוד לא השלימה שלושה חודשים, וכבר 11 בני אדם נהרגו בתאונות דרכים בכבישי תל אביב - בהם שישה שנהרגו בכבישי שכונות העיר. מדובר בעלייה לעומת שנת 2017, שבשלושת חודשיה הראשונים נהרגו שמונה בני אדם ובהם שניים בלבד בכבישים בשכונות מגורים.

לאור הנתונים, החליט מפקד מחוז תל אביב, ניצב דוד ביתן, על פתיחת מבצע תנועה רחב היקף - "שבוע בטוח", שמו - שכולל עשרות שוטרים, שפרוסים ברחבי העיר, במוקדים שנבחרו לפי מקרי עבר וכמות התאונות שהתרחשו בהם. "במסגרת המבצע אנו שמים דגש על עבירות מסכנות חיים, שלא מקיימות מתן זכות קדימה להולכי רגל במעבר חצייה, אי ציות לתמרור אדום, קיפוח זכות על ידי עקיפת טור מכוניות שמבקשות להשתלב בצומת או נתיב, התנהות הולכי רגל ורוכבי אופניים - וכמובן, נהיגה בשכרות. המטרה היא יצירת הרתעה בקרב ציבור הנהגים והולכי הרגל, כדי שישמרו על חייהם וחיי זולתם", הסביר רב פקד עוזי שיין, קצין אגף התנועה במשטרת מרחב ירקון.

לקראת חגי האביב פצחה משטרת ישראל במבצע שיטור רחב היקף בכבישי תל אביב. ניב אהרונסון
שוטרת שהוצבה הבוקר במוקד תאונות בעיר/ניב אהרונסון

הבוקר נפרסו שוטרי מרחב ירקון בצירים המרכזיים ועצרו נהגים בגין עבירות תנועה שונות, וכן נהגים ביריונים שניסו לעקוף טור מכוניות בשדרות רוקח, במטרה להשתחל לפניהם בגשר החוצה את דרך נמיר המרכזית. במקביל לפעילות השוטרים הרחבה לאכיפת עבירות התנועה, מתקבלות גם קריאות על תאונות דרכים, באחד המקרים נהג פונה לבית החולים איכילוב בעיר בידי צוותי מגן דוד אדום, לאחר שיצא ממכוניתו ונפגע כאשר משאית פגעה בדלת המכונית.

"אנחנו משקיעים מאמצים רבים למנוע את התאונה הבאה, כדי לנסות ולרסן את התנהגות הנהג הישראלי - שהוא נהג עצבני, לחוץ ומתוח, ובתל אביב הוא מתנהג פי כמה וכמה בעצבנות ולחץ, והתוצאה נראית בכבישים", אומר אחד השוטרים שהוצבו במוקדי התאונות. לדבריו, "העבודה שלנו די מתסכלת, כי אנחנו עושים מאמצים להרתיע ולמנוע את התאונה הבאה, ואז מקבלים את הדיווח על התאונה הבאה, שכבר התרחשה".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
ילדה בת 3 נדרסה בנמל תל אביב, 4 בפברואר 2018. חדשות מקור אמין, מערכת וואלה! NEWS
זירת תאונה בנמל תל אביב שבה נהרגה השנה פעוטה לעיני אמה/מערכת וואלה! NEWS, חדשות מקור אמין
תאונת דרכים בדרך נמיר בתל אביב 26.10.17. מד"א, מד"א
עלייה במספר ההרוגים מתאונות בתל אביב. זירת תאונה בדרך נמיר/מד"א, מד"א

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully