וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הלילה השחור של "כיפת ברזל" והאיש שחזר מטואיצ'י: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

26.3.2018 / 14:00

ראש הממשלה, רעייתו ובנו נחקרים בפרשת בזק, כיפת ברזל שיגרה יותר מעשרים טילים, הנשיא יקל על חנינות, הובאה למנוחות הילדה שנספתה בשריפה בב"ש- אחיה מאושפז, האם טיפים הם חלק משכר המלצרים, בכנרת נערכים למבלים שקטים והסרט האמריקאי על המטייל הישראלי

צילום:אבי כהן, ניב אהרונסון, שי מכלוף, רוני כנפו, מאיר ועקנין,יוני ריקנר, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

משפחת נתניהו בחקירה. ראש הממשלה נתניהו במעונו בירושלים, רעייתו שרה ובנו יאיר במשרדי להב 433. החשד בין השאר - נסיון לשבש חקירה. הכתב לעניני משטרה אבי אשכנזי עם העדכון.

בצה"ל בודקים כיצד קרה שמערכת כיפת ברזל שיגרה הלילה יותר מעשרים טילי ירוט בעקבות מה שהתברר כירי מקלעים בתוך עזה. הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט עם הפרטים.

האלוף במיל' איתן דנגוט, לשעבר מתאם פעולות הממשלה בשטחים, על הירי ועל הכוננות לצעדות הפלסטיניות ביום שישי.

נשיא המדינה רובי ריבלין ושרת המשפטים איילת שקד הכריזו היום על מתווה להקלה במתן חנינות לרגל יום העצמאות ה-70 לישראל. דניאל דולב על הקריטריונים.

כוחות הכיבוי והמשטרה ממשיכים לחקור את נסיבות הדליקה בבאר שבע, שבה נספתה פעוטה בת השנתיים ואחיה בן הארבע מאושפז במצב קשה,
יניר יגנה הכתב בדרום עם הדיווח.

אחרי ציפיה דרוכה והרבה יחסי ציבור שחקנית הפורנו לשעבר סטורמי דניאלס, התראיינה הלילה וסיפרה על יחסיה האינטימיים עם דונלד טראמפ. ברקע הסכם סודיות שהיא חתמה עליו ומה שתפס את הכותרות היה טענתה שאיימו עליה כדי שתשתוק חוץ מהכסף שקיבלה.
דניאל זירי הכתבת בניו יורק צפתה בראיון.

בית הדין לעבודה דן היום בטיפים למלצרים - האם הם נחשבים לחלק מהשכר? דנה ירקצי עם הפרטים.

בימים אלה נפתחת עונת הרחצה בכנרת, מוקדם מהצפוי.
מהשנה נגמרו המסיבות, כל החופים המוכרזים יהיו שקטים.
אלי אשכנזי דווח מהכנרת.

הספר הישראלי "בחזרה מטואיצ'י'" עולה על מסך הקולנוע באדיבות הוליווד. יוסי גינסברג מחבר הספר, שהפך לתנ"ך של המטיילים הישראלים בדרום אמריקה, סיפר על החוויה אז ועכשיו.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully