וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כוכבת פלייבוי: ניהלתי רומן עם טראמפ; הציע תשלום תמורת סקס

קארן מקדוגל בת ה-47 סיפרה ל-CNN כי ב-2006 ניהלה רומן בן עשרה חודשים עם נשיא ארה"ב, שהיה אז נשוי. לדבריה, צהובון אמריקני שילם לה עבור בלעדיות על הסיפור כדי להשתיק אותה. "נמשכתי אליו, הוא גבר נאה"

צלמים זמניים מורשים

כוכבת "פלייבוי" לשעבר קארן מקדוגל סיפרה בריאיון לרשת CNN אתמול (חמישי) על הרומן שקיימה, לכאורה, עם נשיא ארצות הברית דונלד טראמפ במשך עשרה חודשים. לדבריה, מערכת היחסים המינית בין השניים התרחשה כעשור לפני שנכנס לתפקידו בבית הלבן, בין השנים 2007-2006. מקדוגל אמרה כי היא וטראמפ היו יחד "עשרות רבות של פעמים". עוד הוסיפה כי לאורך כל תקופת היחסים ביניהם, טראמפ לא השתמש באמצעי מניעה. הנשיא עצמו מכחיש שניהל רומן עמה. בריאיון לעיתונאי אנדרסון קופר אמרה מקדוגל כי באחד ממפגשיהם הנשיא הציע לה תשלום אחרי ששכבו, וכי היא נעלבה מאוד מההצעה.

"לא ידעתי איך לקבל את זה. המבט על הפנים שלי בטח היה עצוב, כי מעולם לא הציעו לי כסף תמורת סקס", אמרה מקדוגל. "חשבתי 'האם לדעתו אני עושה את זה בשביל כסף? מדוע אני פה?'". לדבריה, היא הסתכלה בעיניו של טראמפ ואמרה לו "זו לא אני, אני לא בחורה מהסוג הזה", והוא נאנח והשיב לה: "את ממש מיוחדת". מקדוגל סיפרה כי אחרי התקרית היא חזרה למכוניתה והחלה לבכות. "כאב לי שהוא ראה אותי באור הזה. הוא כנראה הניח שאני כזו, אולי בגלל הרקע שלי בפלייבוי, אני לא יודעת".

כוכבת פלייבוי לשעבר קארן מקדוגל, 2010. GettyImages
קארן מקדוגל, בשנת 2010/GettyImages

מקדוגל בת ה-47 היא דוגמנית ושחקנית המוכרת בעיקר מהופעותיה במגזין "פלייבוי" בשנות ה-90. בשנת 2016 דיווח העיתון "וול סטריט ג'ורנל" כי סיפרה לחבריה על הרומן עם הנשיא. עוד דווח כי הצהובון "נשיונל אינקוורר" קנה ממנה את הזכויות הבלעדיות על הסיפור תמורת 150 אלף דולרים, אך מעולם לא פרסם אותו. לטענתה, הצהובון קנה ממנה את הסיפור כדי להשתיק אותה.

"אני יכולה לספר שהתראינו לפחות חמש פעמים בחודש, ולעיתים גם יותר", אמרה מקדוגל בריאיון. לדבריה, הרומן בין השניים היה מערכת יחסים אוהבת שהתקיימה בהסכמה.

sheen-shitof

עם הנחה בלעדית

השיער נושר? מכשיר הפלא האמריקאי ישים לזה סוף במהירות

בשיתוף HairMax

הריאיון המלא של מקדוגל

מקדוגל הוסיפה כי לא ידעה אם טראמפ נהג לצאת עם נשים אחרות באותה התקופה, פרט לאשתו מלניה. מקדוגל סיפרה בריאיון כי הנשיא האמריקני נהג להחזיר לה את הכספים שהוציאה על טיסות כשהגיעה לפגוש אותו. לדבריה, זו ככל הנראה הייתה הדרך שלו להיזהר מרישומים מסגירים. "נמשכתי אליו", אמרה מקדוגל. "הוא בחור נאה, אהבתי את הכריזמה שלו, ויש לו יציבה טובה".

לאחרונה נקשר שמו של טראמפ גם בשמה של סטפני קליפורד, כוכבת סרטים למבוגרים הידועה בשם הבמה "סטורמי דניאלס". גם היא החלה בהליך משפטי כדי לשבור את שתיקתה בנושא רומן שקיימה, לכאורה, עם טראמפ באותה התקופה. הנשיא הכחיש גם את הטענות האלה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully