וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פריימריז במרצ והתאונה הקטלנית של המכונית האוטונומית : המהדורה המרכזית של וואלה!NEWS

יעקב אילון

22.3.2018 / 8:00

חמאס מודיע כי עצר את חברי החוליה שניסתה לחסל את חמדאללה, בעקבות תקרית פליטת הכדור נאסר שימוש באקדחים באימוני צה"ל, מרצ בוחרת היום מי יעמוד בראשה, פרשיית אנתוני וראן לאחר שהצעירה הודתה כי המעשים נעשו בהסכמתה וחיי הכדורגלנים לאחר פרישה

צילום: ניב אהרונסון, אבי כהן, רויטרס, עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


החמאס מודיע היום בעזה על מעצרים של חשודים בניסיון ההתנקשות בראש הממשלה הפלסטיני ראמי חמדאללה,
אבי יששכרוף הפרשן לעניני ערבים, על המתח בעזה שממשיך לעלות.

חקירת תקרית פליטת הכדור ממנה נהרג לוחם דובדבן שחר סטרוג: קצין חי"ר וצנחנים ראשי, אסר זמנית על שימוש באקדח באימונים בצה"ל.
הפרשן לענייני צבא, אמיר בוחבוט, דווח מהקרייה בת"א.

מתפקדי מרצ בוחרים היום יו"ר- תמר זנדברג מול אבי בוסקילה, אחרי שכמעט הכפילו מספרם בחודשים האחרונים.
הכתבת הפוליטית טל שלו דווחה מבית העיתונאים בתל אביב.

לאחר שפורסם כי הצעירה ששצולמה בסרטון המין אישרה כי הכל היה בהסכמה, האם ההתנפלות הציבורית של שחקן בית"ר ירושלים אנתוני וראן היתה מוצדקת? ח"כ מיכל רוזין ממרצה תראיינה בנושא הזה.

נשיא צרפת לשעבר, ניקולא סרקוזי, עדיין עצור בחשד שקיבל עשרות מיליוני אירו משליט לוב לשעבר מועמר קדאפי למימון קמפיין הבחירות לנשיאות ב-2007.
אורן נהרי, עורך חדשות החוץ, על הפרשה.

כמה ימים אחרי התאונה הקטלנית של המכונית האוטונמית של אובר. משטרת טמפה שבאריזונה הפיצה את צילום המכונית האוטונומית שהרגה הולכת רגל.
קינן כהן עורך וואלה רכב, הסביר האם ניתן היה למנוע את התאונה.

פרק חדש בסדרה "תלויים" של וואלה ספורט, על המצוקה של ספורטאים מקצועניים אחרי הפרישה, והשבוע על הצד האפל של החיים אחרי הכדורגל.

כשמגיעים חגים כמו פסח או יום העצמאות זמן טוב לחשוב על החיילים הבודדים בצה"ל - כמה יש כאלה? ומי עוזר להם? דניאל אהרון, מנכ"ל עמותת אח גדול למען החיילים הבודדים סיפר על פעילות העמותה לקראת ערב התרמה ביום שני.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully