וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הקטל בדרכים נמשך: שני צעירים נהרגו בתאונות דרכים שונות

22.3.2018 / 7:47

צעיר בן ה-19 התהפך עם רכבו בכביש 65, בסמוך ליישוב מצפה נטופה. צוות של מד"א קבע את מותו במקום. בתאונה נוספת ליד כפר סבא נפצעו שלושה בני אדם, ולאחר כמה שעות נקבע מותה של צעירה בת 23 שנפצעה קשה

צילום: מד"א

צעיר בן 19 נהרג הלילה (חמישי) בהתהפכות רכבו בכביש 65 סמוך לתחנת דלק נימר הסמוכה ליישוב מצפה נטופה שבגליל התחתון. התאונה התרחשה בסמוך לשעה 01:14. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירת התאונה נאלצו לקבוע את מותו של הצעיר במקום.

פרמדיק מד"א דוד פחימה סיפר כי "כשהגענו, המקום היה חשוך. ראינו רכב ריק לאחר שהתהפך בצד הדרך, מיד התחלנו בסריקות ובמרחק כ-15 מטר מצאנו את הנהג שוכב כשהוא מחוסר הכרה ללא דופק וללא נשימה, עם פגיעה רב-מערכתית קשה". פחימה הוסיף כי "ביצענו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".

מוקדם יותר הלילה נפצעה צעירה בת 23 תושבת כפר סבא באורח קשה ושני צעירים נוספים כבני 20 נפצעו באורח בינוני בתאונה בין שני כלי רכב בסמוך לצומת נווה ימין שבאזור כפר סבא. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו להם טיפול ראשוני ופינו את הצעירה לבית החולים בילינסון שבפתח תקווה. מאוחר יותר הצעירה מתה מפצעיה. המשטרה פתחה בחקירת נסיבות האירוע.

צעיר בן 19 נהרג בהתהפכות רכבו בכביש 65 סמוך ליישוב מצפה נטופה שבגליל התחתון, 22 במרץ 2018. מד"א
מקום התאונה בכביש 65, הלילה/מד"א

אתמול נהרגה לדה בת ארבע מפגיעת כלי רכב בשכונת ראס אל-עמוד שבמזרח ירושלים. הילדה הובאה למרכז רפואי בשכונה, שם הוענק לה טיפול רפואי בידי חובשים ופרמדיקים של מד"א. לאחר מכן היא פונתה לבית החולים הדסה הר הצופים במצב אנוש תוך כדי פעולות החייאה. עם הגעתה לחדר המיון נקבע מותה.

מאוחר יותר אתמול נפצעה ילדה בת עשר מפגיעת רכב ברחוב העלייה ברחובות. חובשים ופרמדיקים של מד"א העניקו לה טיפול רפואי ופינו אותה לבית החולים קפלן שבעיר. היא סובלת מחבלת ראש.

בתחילת השבוע נהרגה הפעוטה אליאן יצחקי, בת שלוש, מפגיעת כלי רכב פרטי ברחוב השומר בטבריה. הפעוטה פונתה לבית החולים פורייה בעיר, שם נאבקו הרופאים על חייה ולבסוף נאלצו לקבוע את מותה. מחקירת האירוע עלה כי אביה חצה עמה את הכביש, ולאחר מכן שב לצדו השני כדי לעבור עם תינוק בן חודש וחצי. מסיבה שעדיין לא ברורה, הילדה ירדה לכביש, מאחורי מכונית חונה, ונהג שנסע ברחוב לא יכול היה להבחין בה ופגע בה.

(עדכון ראשון: 02:20)

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
צעיר בן 19 נהרג בהתהפכות רכבו בכביש 65 סמוך ליישוב מצפה נטופה שבגליל התחתון, 22 במרץ 2018. מד"א
מקום התאונה בכביש 65, הלילה/מד"א
הרוגה בתאונת דרכים ליד כפר סבא. דוברות המשטרה, מערכת וואלה!
תאונת הדרכים בכביש 55 ליד כפר סבא, הלילה/מערכת וואלה!, דוברות המשטרה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully