וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק נגד אולמרט: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

20.3.2018 / 14:00

אהוד ברק תוקף את אהוד אולמרט, אביה של עדי ביטי חשוד כי הטריד מינית מעריצות של בתו, השר אריה דרעי על חקירות רה"מ נתניהו, תחקיר על מעורבות פייסבוק בבחירות בארה"ב והמניות שמכר צוקרברג ממש לפני הפרסום.

צילום:יותם רונן, מאצ'י הוף, שלומי גבאי, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק תוקף בראיון לוואלה! NEWS את ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט בעקבות הדברים שכתב בספרו .
הראיון המלא בו הוא מתאר גם את חלקו המרכזי בארוע היסטורי שאמור להתפרסם יובא מחר.

מה קורה עם אבו מאזן? הקללה התורנית, מכוונת הפעם כלפי שגריר ארה"ב בישראל דיויד פרידמן. הפרשן לענייני ערבים אבי יששכרוף על ההתקפה הנוכחית.

ישיבת הממשלה מתכנסת היום בדימונה, וזאת לכבוד ועידת הנגב השמינית. שר הפנים אריה דרעי מתראיין מהוועידה על עמונה, הבחירות שלא היו, מצב ש"ס בסקרים, חוק המרכולים וחקירות רה"מ והשר עצמו.

הותר לפרסום שאביה של כוכבת הילדים עדי ביטי, הוא זה שחשוד בעבירות מין במעריצות של בתו.
כתב הפלילים אבי אשכנזי דווח מבית המשפט.

המחבל שדרס למוות את החיילים נתנאל קהלני וזיו דאוס ביום שישי דבק היום בטענתו שמדובר בתאונת דרכים וכי הוא הודה בפיגוע משום שהופעלה כלפיו אלימות.
יואב איתיאל עם הפרטים.

בשעה זו מובאים להארכת מעצר 6 סוחרים שנכחו ברחוב הגיא בעת פיגוע הדקירה שלשום שהביא למותו של עדיאל קולמן ז"ל והם חשודים באי מניעת פשע.

הפריימריס הפתוחים של מרצ יתקיימו ביום חמישי הקרוב.
שני המועמדים המובילים אבי בוסקילה ותמר זנדברג ענו לקראת חמישי על שורה של שאלות, חלקן זהות.

תחקיר ערוץ 4 הבריטי על חברת קימברידג' אנליטיקה חושף מעורבות שנויה במחלוקת בבחירות ברחבי העולם, ביניהן גם בארצות הברית. גם פייסבוק מסובכת בסיפור הזה ויש גם חברות ישראליות.
תומר ספירשטיין, מנהל הסושיאל של וואלה עם הפרטים ובפינת הבורסה אלון גלזר על מארק צוקרברג שמכר מניות של פייסבוק לפני הקריסה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully