וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

האישה הזו קיבלה תגובות מרושעות ברשת - רק כי בעלה חטוב ושרירי

22.3.2018 / 11:10

"הירכיים שלי מתנשקות, זרועותיי גדולות והבטן של מתנודדת. זה רק אומר שיש לו יותר ממני לאהוב": אישה מלאה מספרת בפוסט כנה ומרגש איך זה לחיות לצד גבר עם נתונים גופניים טובים משלה - ולשמוע תגובות שהיא לא באמת ראויה לו

/jenna.kutcher

כולנו נוטים לשפוט אנשים ששונים מאיתנו. אנחנו מאוד רוצים שלא להישמע לתכתיבי החברה, לא לתת מקום לדעות קדומות ובאמת לקבל את האחר על כל רבדיו - אבל גם אם נשחק אותה קולים, כולנו נרים גבה כשנתקל במשהו שטיפה חורג מהנוף הטבעי שלנו. הזוג המקסים ג'נה ודרו קוצ'ר הם דוגמא טובה לרצון האמיתי שלנו לפרגן - אבל לחוסר היכולת שלנו לעשות את זה בלב שלם. השניים נראים כמו זוג מקסים ואוהב, אולם בעוד דרו הוא גבר נאה, חטוב ושרירי, ג'נה היא אישה נאה - ומלאה.

ג'נה קוצ'ר בת ה-29 שיתפה לאחרונה בפוסט חושפני איך זה להיות אישה מלאה הנשואה לגבר חטוב ושרירי - וכיצד היא מתמודדות עם הביקורת הקשה על ש"אינה ראויה לו". צלמת החתונות מוינסקונסין קיבלה לא מעט תגובות מרושעות בנוגע למראה החיצוני שלה בהשוואה לזה של בעלה: "אני לא מאמינה שהיא הצליחה לתפוס בחור שנראה כל כך טוב", כתב לה בעבר אחד העוקבים באינסטגרם, "משהו אצל הבחור לא תקין" הוא הוסיף. ג'נה לא נתנה לתגובות הקשות לערער את בטחונה ופרסמה ממש לאחרונה פוסט מרגש בו היא חושפת לראשונה את הרגשות שלה. בנוסף, היא פרסמה באינסטגרם כמה תמונות מעוררות השראה שלה בבגד ים.

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

"רציתי לכתוב על איך זה מרגיש להיות אישה שמנה": הספר פורץ הדרך מארה"ב עושה עלייה

לכתבה המלאה

לצד תמונה שלה עם בעלה בחוף הים בהוואי, אותה פרסמה ברביעי שעבר, היא כתבה: "חלק מחוסר הביטחון שלי לגבי הגוף שלי נבע מהיותי נשואה למר 'ששת-ריבועים'. למה שאני, בחורה עגלגלה שכמוני, תשיג אותו? לפעמים אני מספרת לעצמי שאני לא ראויה לו כי אני לא רזה. הגבר הזה אימץ כל קימור, כל גומה, כל קילו וכל פצעון בעשר השנים האחרונות ותמיד הזכיר לי שאני יפה, גם כשהדיאלוג הפנימי שלי לא תואם לכך (וכן, גם אם במקרה לא התקלחתי יומיים). אז כן, הירכיים שלי מתנשקות, זרועותיי גדולות והבטן שלי מתנודדת, אבל זה רק אומר שיש לו יותר ממני לאהוב ואני בוחרת בגבר שיכול להכיל את כל זה (וכל כך הרבה יותר!). אני הרבה יותר מהגוף שלי, כך גם הוא וכך גם אתם".

הפוסט זכה ליותר מ-44 אלף לייקים וקיבל יותר מ-2,000 תגובות חיוביות ומפרגנות. אחד כתב לה: "אלוהים, את מהממת. יש לו מזל שיש לו אותך. הוא נראה טוב, אז כל הכבוד גם לו, אבל אני בטוח שהוא יודע (בתקווה) מה יש לו. בהצלחה לשניכם. תעריכו את מה שיש לכם". אחר הוסיף: "זוג כל כך יפה! כל מה שאני רואה זה יופי בין שני אנשים".

ג'נה סיפרה ל"יאהו לייפסטייל" על ההחלטה להתפטר מהג'וב הקודם שלה כדי לפתח קריירה בצילום ועל שתי ההפלות הקשות שעברה בניסיון להיות אמא, "נאבקתי כל החיים שלי לאהוב את הגוף שלי, משהו שהתחיל כשהייתי מתעמלת בגיל צעיר. אני חושבת שעמוק בפנים, כנשים, הפחד הכי גדול שלנו היא שאנחנו לא מספיק טובות, שהגוף שלנו שבור. אחרי שעברתי שתי הפלות היה לי מאוד קשה להתרגל שוב לגוף שלי".

ג'נה סיפרה שהיא עושה הרבה פעילות גופנית, כולל כושר ויוגה, אולם כשהיא רואה תמונות של עצמה שהיא לא אוהבת - דרו הוא זה שמזכיר לה עד כמה היא מושלמת. לא פעם היא שמעה את עצמה אומרת "אני לא מספיק טובה בשבילו" ומודה שבעוד דרו תרם רבות לביטחונה האישי, זו העבודה העצמית שעשתה שעזרה לה להתחזק ולהאמין שהיא מספיק טובה - ולא רק בשבילו.

"דרו עוזר לי המון. הוא חושב שאני יפה גם בימים שאני לא מתקלחת או לא יוצאת מהפיג'מה שלי, שלמען האמת זה קורה די הרבה. הוא תמיד מזכיר לי כמה אני יפה ומוערכת, אבל מעבר לכך, הייתי צריכה להבין את זה בעצמי", היא מסבירה, "אני לא חושבת שזה בריא לאהוב את עצמך רק על בסיס מה שאחרים אומרים. זה צריך להגיע ממך. הקבלה היא אישית וכפי שהצלחתי לפתח את הקריירה שלי, גם כאן הייתי חייבת ללמוד לשים את עצמי ראשונה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully