וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השחיתות בעיריית ירושלים: איש העסקים רמי לוי נחקר באזהרה

15.3.2018 / 17:12

לוי, חבר בסיעתו של החשוד המרכזי בפרשה, סגן ראש העירייה מאיר תורג'מן, חשוד שאישר תכניות בנייה על אדמות שברשותו בניגוד לחוק. בנוסף, נבדקת העברת כסף מחברתו של לוי לתורג'מן. מעצרו של תורג'מן ושל שני חשודים נוספים הוארך בחמישה ימים

צילום: ניב אהרונסון, עריכה: יוסי אלטר

איש העסקים רמי לוי, מבעלי חברת שיווק השקמה, נחקר השבוע באזהרה במשרדי להב 433 של המשטרה בחשד למעורבות בפרשת השחיתות בעיריית ירושלים. לוי משמש חבר מועצה בעירייה בסיעתו של סגן ראש העירייה מאיר תורג'מן, החשוד המרכזי בפרשה. הוא חשוד כי פעל בניגוד לחוק כאשר אפשר לתורג'מן לאשר תכניות על אדמות שברשותו במתחם בשכונת תלפיות בעיר. ‪

תורג'מן חתם על הצהרת ניגוד עניינים בענייניו העסקיים של לוי בשל חברותם באותה סיעה, אך למרות זאת פעל על מנת לקדם את ענייניו של לוי בוועדת התכנון. המשטרה חוקרת גם העברת צ'ק מחברת שיווק השקמה בבעלותו של לוי לחשבון הבנק של תורג'מן.

רמי לוי על רקע אזור התעשייה בעטרות שם הוא מתעתד לבנות קניון. מור שאולי
לוי/מור שאולי

היום האריך בית משפט השלום בראשון לציון את מעצרו של תורג'מן בחמישה ימים, עד ליום שני הקרוב, בחשד שקיבל שוחד מחברת "אלקטרוסליל". השופט עמית מיכליס האריך גם את מעצרו של בנו של תורג'מן, איציק, שנעצר עמו גם כן עד ליום שני.

על פי חשד המשטרה, תורג'מן האב קיבל מהחברה שוחד בצורת העסקת בנו באופן פיקטיבי. נציג המשטרה בדיון בבית המשפט הגדיר את הקשר בין דוד בוזגלו, בעלי "אלקטרוסליל", לבין השניים "קשר בעייתי". המשטרה מייחסת לשניים עבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים, שימוש לרעה בכוח המשרה וכן עבירות מס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

תרפיית מציאות מדומה: טיפול להתמודדות עם חרדה

בשיתוף zap doctors
סגן ר' עיריית י-ם, מאיר תורג'מן הובא להארכת מעצר; מעצרם של ששה חשודים נוספים הוארך ב-4 ימים. ניב אהרונסון
תורג'מן בבית המשפט/ניב אהרונסון

בפתח הדיון אמר נציג המשטרה כי חלה התקדמות בחקירה ובעניינם של חלק מהחשודים חלה התפתחות "שמרחיבה את היריעה לגבי החשדות והראיות". אולם, הוא הביע הסכמה לשחרורם של שני בעלי אולם שמחות שנעצרו ביום שני השבוע במסגרת הפרשה בחשד שנתנו שוחד לתורג'מן.

חשוד נוסף בפרשה שמעצרו הוארך עד ליום שני הוא איש העסקים משה הבא. המשטרה מייחסת לו חשד למתן טובות הנאה לתורג'מן בגין ערבות שהעניק בשנת 2013 להלוואה שזה קיבל מהבנק בסך 200 אלף שקל. הערבות חולטה בידי הבנק כמה שנים לאחר מכן ולטענת עורך דינו של הבא, בועז בן צור, הדבר נעשה ללא ידיעתו. לטענתו של בן צור ההלוואה הוענקה לתורג'מן כשזה היה חבר אופוזיציה במועצת העירייה והערבות הייתה אמורה להיות למשך חצי שנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully