וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דמות מעוררת השראה - עם הומור עצמי". אורן נהרי נפרד מסטיבן הוקינג

15.3.2018 / 17:00

ביום ראשון יילכו אזרחי רוסיה לקלפיות ויבחרו בוולדימיר ולדימירוביץ' פוטין כנשיא הבא של הטוענת להיות מעצמה המנווטת את העולם. כיצד ישפיעו הבחירות על הנעשה בעולם בשנים הקרובות? וגם: פרידה מסטיבן הוקינג, האיש שלא ויתר, וגם ידע לצחוק על עצמו.

עריכת וידאו: אביב ארגז

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזוית אחרת ובקצב מהיר. והפעם: תכנית מיוחדת המוקדשת לרוסיה.

אתמול הורתה ראשת ממשלת בריטניה תרזה מיי על סילוק למעלה מעשרים דיפלומטים רוסים על רקע הפניית אצבע מאשימה למימשל פוטין בעניין הרעלת הסוכן הכפול הרוסי סרגיי קריספל ובתו על אדמת בריטניה. השבוע צוינו 100 שנה להטמעת לוח השנה הגריגוריאני ברוסיה במקום היוליאני ו"סינכרונה" בכך עם שאר העולם המערבי, וביום ראשון הקרוב יילכו אזרחי ואזרחיות רוסיה לקלפיות. מספר מועמדים ומועמדות עומדים על הפרק, אולם הנשיא המכהן פוטין צפוי להיבחר ברוב קולות. כיצד ישפיעו הבחירות על העולם כולו בשנים הקרובות?
בן היתר נערוך שיחה על עתידה של רוסיה וחוסנה החברתי והכלכלי עם ברוך בן נריה, השגריר לשעבר בגיאורגיה וארמניה, היסטוריון צבאי של ברית המועצות ורוסיה, ומומחה לחבר העמים ומזרח אירופה.

עוד בתכנית:
הסרט "איקרוס", הזוכה בפרס הסרט הדוקומנטרי הטוב ביותר בטקס האוסקר האחרון, העוסק בשערוריית הסמים של הספורטאים האולימפיים הרוסים.

וגם: פרידה מהחוקר הגאון והמשותק סטיבן הוקינג, שגם ידע לצחוק על עצמו, וסיום עם מסר גלובלי ממנו.
צפו בתכנית!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully