וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשוד באחזקת בסמים שוחרר אחרי 47 ימים במעצר משום שסירב ללכת לשירותים

19.3.2018 / 9:29

למאר צ'מברס הפך לגיבור רשת אחרי ששבר את השיא הבריטי במספר ימים ללא ביקור בשירותים. המשטרה חשדה שהוא בלע והסתיר ראיות בגופו, אך נאלצה לשחררו בשל חשש אמיתי לחייו

מוזיאון השירותים הראשון בעולם נפתח בדרום קוריאה/צילום: רויטרס עריכה: טל רזניק, אמיר קוטיגרו

בסרטון - ביקור במוזיאון השירותים הראשון בעולם

למאר צ'מברס בן ה-24 מצא דרך מקורית להסתיר ראיות ולהערים על המשטרה. צ'מברס הבריטי נעצר ב-17 בינואר בחשד של אחזקת סמים עם כוונה לסחור אותם, אך המשטרה נאלצה לשחרר אותו אחרי 47 ימים מחשש שימות. מדוע, אתם שואלים? ובכן, המשטרה האמינה שהוא בלע את הראיות ושמר אותן בגופו, אולם הוא פשוט סירב ללכת לשירותים כדי להתפנות,

מאז שהפך ל"שובת חרבון", צ'מברס הפך לגיבור בטוויטר, כאשר אלפים עקבו אחרי עדכונים בהאשטג שנקרא #poowatch. צ'מברס שבר את השיא הבריטי הקודם שעמד על 33 יום בלי ללכת לשירותים והיה כבר בדרך ל-50 ימים בלי להתפנות, עד שהתביעה החליטה לעשות לזה סוף מחשש שצ'מברס ימות אם ימשיך להתאפק.

אילוסטרציה תא מעצר בית כלא. ShutterStock
47 יום במעצר בלי להתפנות/ShutterStock

אנדרו הורסאל, סניגורו של צ'מברס הסביר: "יש סיכון שמשהו ישתבש בצורה חמורה מאוד, אנחנו בסכנת מוות"- ואכן צ'מברס פונה לבית החולים והורשה כמובן להשתמש בשירותים - שם הוא קיבל את הפרטיות שהיה כל כך זקוק לה. המשטרה לא היתה מסוגלת לאשר האם הוא אכן עשה את צרכיו, אבל הודיעה שהיא לא עוקבת יותר אחריו.

מהמשטרה הבריטית נמסר שצמברס קיבל אוכל ומים וביקורים רפואיים בכל יום שבו שהה במעצר, אך האסיר הסורר דחה את העזרה הרפואית וההזדמנות לבקר בבית החולים. אגב, האישומים נגד צ'מברס על אחזקת סמים בוטלו, אך מאוחר יותר הוא שוב נעצר בחשד שהוא מעוניין לספק סמים קשים ושוחרר בערבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully