וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שכני הנרצחת מפרדס חנה: "אישה שקטה שהסתגרה בביתה"

15.3.2018 / 10:49

בסביבת מגוריה של האישה בת ה-55 שגופתה נמצאה מוטלת בדירתה, מספרים כי לא חשו בהתנהלות מחשידה שהייתה מובילה למותה. האישה שעלתה ארצה ממולדובה, עברה ליישוב לפני כתשע שנים, נהגה לשמור קשר עם קרוביה באמצעות הרשת

עריכה: תום זואילי

בסביבת מגוריה של האישה שגופתה נמצאה אתמול (רביעי) בדירה בפרדס חנה, מנסים להתמודד עם הזעזוע בעקבות האירוע. הם מספרים כי האישה בת ה-55, ניהלה אורח חיים שקט באופן שלא העלה חשד שאירוע מסוג זה יתרחש.

האישה, אם לשתי בנות, עלתה ארצה ממולדובה לפני כ-19 שנה והשתקעה בערד. לאחר זמן מה, בתה התגרשה ושבה למולדובה יחד עם נכדה שנולד בארץ. הנכד המשיך להגיע מדי שנה לחופשות אצל סבתו, שלפני כתשע שנים עברה לפרדס חנה.

זירת רצח בפרדס חנה, מרץ 2018. מערכת וואלה!
הדירה בה נמצאה גופת האישה בפרדס חנה, אמש/מערכת וואלה!

במהלך השנים, הועסקה האישה כעוזרת בית. חרף המצב המשפחתי הסבוך יחסית, האישה לא הייתה מוכרת למחלקת הרווחה במועצה המקומית פרדס חנה-כרכור. לפני כשנה שב הנכד לארץ כי החליט להתגייס לצה"ל ועבר להתגורר אצלה באופן קבוע, זאת לאחר שבעל דירתה של האישה המתגורר בבניין הסמוך, לא התנגד לכך.

"היא הייתה אישה שקטה שלא יצאה הרבה מהבית", סיפרו השכנים. לדבריהם, היא נהגה לשוחח בסקייפ באריכות מדי יום עם קרובי משפחתה במולדובה, עמם שמרה על קשר. בעל הבית אומר כי הפעם האחרונה שראה את הדיירת שלו ונכדה היתה ביום שני השבוע, כשהנכד ביקש ממנו תרופות עבור כאב גב ממנו סבלה. מאז לא נראו.

זירת רצח בפרדס חנה, מרץ 2018. חטיבת דובר המשטרה
פרדס חנה, אתמול/חטיבת דובר המשטרה

לדברי בעל הבית, אתמול יצרה עמו קשר חברתה של המנוחה, לאחר שלא שמעה ממנה. היא ביקשה שידרוש בשלומה. הדירה וסביבתה היו חשוכות, ובסביבות השעה 19:00 הוא יצא לדירה שלה עם פנס, דפק על הדלת ופתח אותה כשלא היה מענה. אז, נגלתה לו הזוועה והזעיק משטרה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully