וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הבחירות נמנעו, סטיבן הוקינג הלך לעולמו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

מירי מיכאלי

14.3.2018 / 14:00

אלאור אזריה מבקש להשתחרר, סערת הבחירות לכנסת חלפה וברשויות המקומיות נערכים ראשי הערים, טילרסון פוטר בטוויטר, הוקינג הלך לעולמו וסביליה הדיחה את מנצ'סטר

צילום: שי מכלוף, אבי כהן, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

אלאור אזריה מבקש להשתחרר מהכלא, התביעה אומרת שלא תתנגד לניכוי שליש ממאסרו אבל הוא מבקש להשתחרר עכשיו. אור רביד דווח מהקריה בת"א.

אחרי הנדנדה הפוליטית של הימים האחרונים, לא מעט שרים וחברי כנסת בקואליציה ובאופוזיציה נשמו אתמול לרווחה כשזכו להחזיק בכיסאות שלהם עוד קצת זמן. הפרשן אמיר אורן סיכם את כמעט הבחירות.

אז בחירות לכנסת ביוני לא יהיו, אבל בחירות אחרות באוקטובר יהיו בהחלט. אם הרחובות נקיים מתמיד זה מפני שהבחירות לרשויות המקומיות בפתח. דנה ירקצי עם תוצאות סקר חדש וגם על מצבם של ראשי הערים הגדולות.

כמעט 24 שעות חלפו מאז ששר החוץ האמריקני רקס טילרסון פוטר בציוץ בטוויטר.
לא ברור אם חילוקי דעות סביב איראן, קוריאה הצפונית, רוסיה, או בכלל חקירה על עבירות כלכליות נגד טילרסון הובילו לפיטורים.
עמרי נחמיאס הכתב בוושינגטון עם הפרטים.

האסטרופיזיקאי הבריטי המפורסם בעולם, פרופ' סטיבן הוקינג, הלך הלילה לעולמו בגיל שבעים ושש. פרופסור חגי נצר, מביה"ס לפיסיקה ולאסטרונומיה באוניברסיטת ת"א סיפר על המדען שהנגיש את המידע לאנשים.

כבר שלוש שנים שבני משפחתה של תמר אריאל, נווטת הקרב הדתייה הראשונה שנספתה במפולת שלגים בנפאל, מתמודדים עם מטרידן סדרתי. ענת אריאל, אמה של תמר ז"ל, על ההתמודדות הזו .

שמינית גמר ליגת האלופות: סביליה הדיחה את מנצ'סטר יונייטד. מיכאל יוכין מוואלה ספורט, על ההדחה והתגובה של מורינו ומפגש הענקיות בברצלונה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully