וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שחורים והיספנים על הכוונת: גל פיצוצים קטלני מזעזע את בירת טקסס

13.3.2018 / 0:28

בן 17 ובן 39 נהרגו ועוד שתי נשים נפצעו בשלושה פיצוצים של חבילות נפץ, שנשלחו לבתים בעיר אוסטין במהלך החודש. המשטרה קבעה כי יש קשר בין המקרים, והיא לא שוללת כי מדובר בפשעי שנאה בשל מוצאם של הקורבנות

נער נהרג אתמול (שני) ועוד שתי נשים נפצעו בפיצוצים של שתי חבילות נפץ באוסטין, בירת מדינת טקסס שבארצות הברית - כך מסרה המשטרה המקומית, שקישרה בין שני המקרים לבין פיצוץ קטלני נוסף שאירע בעיר בתחילת החודש. היא לא שללה שמדובר בפשעי שנאה, מאחר שכל הקורבנות היו שחורים או היספנים.

מפקד משטרת אוסטין, בריאן מנלי, אמר בתדרוך לכתבים כי בכל שלושת המקרים, הושארה חבילה בכניסה לבית מגורים, שהתפוצצה לאחר פתיחתה על ידי הקורבנות שלא חשדו בדבר. "אנחנו מתייחסים לכל התקריות כקשורות", אמר מפקד המשטרה, שהוסיף כי הרשויות הפדרליות הצטרפו לחקירה אחר חשודים ומניע אפשריים.

לדברי מנלי, "אנחנו לא שוללים שאלו פשעי שנאה, אך אנחנו גם לא אומרים שזהו המניע". הוא הזהיר את התושבים מפני חבילות לא מוכרות מחוץ לבתיהם וקרא לדווח על כל דבר חשוד למשטרה.

התקריות אירעו בזמן שאוסטין מארחת מאות אלפי מבקרים שהגיעו מחוץ לעיר לרגל פסטיבל שנתי.

שוטרים ואנשי FBI מחוץ לבית שאליו נשלחה חבילת נפץ, אוסטין, טקסס, ארה"ב, 12 במרץ 2018. רויטרס
הרשויות הפדרליות הצטרפו לחקירה. שוטרים ואנשי FBI באחת הזירות, אתמול/רויטרס

בשני הפיצוצים אתמול, נהרג נער בן 17 ואישה נפצעה בביתם באוסטין, אחרי שהחבילה שהכניס הנער התפוצצה במטבח. מאוחר יותר, אישה היספנית בת 75 נפצעה באורח אנוש מפיצוץ חבילה שנשלחה לביתה והיא נמצאת בסכנת חיים. שני מוקדי הפיצוץ אתמול, שאירעו במזרח העיר, נמצאים במרחק של שישה קילומטרים אלו מאלו.

בתקרית הראשונה, שאירעה ב-2 במרץ, נהרג גבר בן 39 מפיצוץ בביתו בשכונת האריס רידג' שבצפון-מזרח העיר, כ-15 ק"מ ממרכזה. בתחילה, נחקרה התקרית כמקרה מוות חשוד, אך עתה מתייחסים אליה כרצח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully