וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מדד איכות החיים והקרב על הודו: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

12.3.2018 / 14:00

השלכות פשרת חוק הגיוס, כוחות ימ"מ השתלטו על גבר בחיפה שהתבצר בדירה ופצע זוג קשישים ושוטרים, באיזו עיר הכי כדאי לחיות? האם איר אינדיה תביא לירידת מחירים? ספוטיפיי מגיעה לארץ וההימורים על השיר של נטע ברזילי לאירוויזיון

צילום:יותם רונן, רוני כנפו, אדריאן הרבשטיין, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

פשרת חוק הגיוס: שר הבטחון אביגדור ליברמן מתייחס למשבר הקואליציוני. יקי אדמקר מדווח מהכנסת על ההתפתחויות הפוליטיות מהבוקר. הפרשן אמיר אורן והכתבת הפוליטית טל שלו על פוקר הבחירות.

כוחות משטרה מיוחדים השתלטו על אדם שתקף שני שוטרים ושני קשישים ופצע אותם בדירתם ברחוב החשמונאים בחיפה. יואב איתיאל דווח על האירוע שהסתיים.

פרשת שחיתות חדשה בעיריית ירושלים, בכיר בעירייה נעצר בחשד לשוחד ולקבלת טובות הנאה, הכתב לענייני משטרה, אבי אשכנזי דווח.

הלשכה המרכזית לסטטיסטיקה מפרסמת היום את מדדי איכות החיים בערים שונות בישראל. אור רביד עם התוצאות מרחובות.

חמישה בני אדם נהרגו הלילה בניו יורק בהתרסקות מסוק באיסט ריבר. זמן קצר לפניי ההתרסקות הטייס דיווח על תקלה במנוע וניסה לבצע נחיתת חירום במים.

חברת התעופה ההודית אייר אינדיה תתחיל
לטוס ישירות מתל אביב לניו דלהי וזה כבר משפיע על המחירים. זיו ריינשטיין, עורך וואלה תיירות עם המספרים.

אפליקציית המוזיקה ספוטיפיי מגיעה לישראל - באיחור ניכר. זו אחת האימפריות הגדולות במוזיקה הדיגיטלית. מייקי לוי כתב וואלה טק -על הבשורה ועלותה.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully