וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"אלף נקודות לפיצוץ מסגד": מכתבי הסתה נגד מוסלמים מופצים בבריטניה

היחידה ללוחמה בטרור פתחה בחקירה אחרי שהתקבלו מכתבים באזור לונדון ומקומות אחרים ובהם נקראו לצאת ל"יום להענשת מוסלמי" בחודש הבא. לתוקפים הוצעו "50 נקודות על התזת חומצה בפני מוסלמי -2,500 נקודות על תקיפה גרעינית בעיר מכה"

עריכת וידאו: אביב אירגז

(בווידאו: פיגוע דריסה נגד מוסלמים בלונדון, יוני 2017)

מכתבי איומים הקוראים ל"יום להענשת מוסלמי" מופצים ברחבי בריטניה, והיחידה ללוחמה בטרור פתחה בחקירה. מוסלמים בלונדון, ביורקשייר ובמידלנדס דיווחו כי קיבלו את המכתבים, הקוראים לביצוע מעשי אלימות ב-3 באפריל על בסיס מערכת של נקודות. חלק מהנמענים העלו לרשתות החברתיות את המכתב שקיבלו.

"הם פגעו בכם, הם גרמו ליקיריכם לסבול. הם גרמו לכם סבל וכאב. מה אתם הולכים לעשות לגבי זה", נכתב במכתב. לתוקפים מוצעות עשר נקודות על תקיפה מילולית של מוסלמים, 50 נקודות על השלכת חומצה על פני מוסלמי, אלף על פיצוץ מסגד ו-2,500 נקודות על "תקיפה גרעינית של מכה".

ביום שבת, הצטרפה משטרת מערב יורקשייר לחקירת משטרת לונדון, בניסיון לעצור את האחראי או את האחראים לכך. "ביטחון הציבור נותר בעדיפות עליונה ואני קורא לקהילות שלנו להישאר נחושות ולא לפחד", מסרה משטרת מערב יורקשייר. "אנחנו חזקים יותר כשאנחנו עומדים יחד ולא מפולגים".

לקריאה נוספת בנושא
בריטניה: מאסר עולם למחבל שדרס מוסלמים מחוץ למסגד בלונדון

מכתב שנאה המופץ נגד מוסלמים בבריטניה, מרץ 2018. טוויטר, אתר רשמי
המכתב שנשלח/אתר רשמי, טוויטר

הארגון Tell MAMA, המנטר אחרי פשעי שנאה נגד מוסלמים, מסר כי הוא עובד בשיתוף פעולה עם המשטרה. "זה זוכה לטיפול הרציני ביותר", מסר הארגון. "זה הכרחי שכל המכתבים והמעטפות יישמרו כמה שיותר כדי לשמש ראיה לחקירת המשטרה".

יותר מ-2.5 מיליון מוסלמים חיים בבריטניה, שבה האסלאם הוא הדת השנייה בגודלה. בשנים האחרונות גברו מספר פשעי השנאה נגד מוסלמים ברקע שורת פיגועי טרור אסלאמיים, בהם פיגוע ההתאבדות במנצ'סטר וכמה מתקפות בלונדון, שאירעו אשתקד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully