וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב נגד בנט: "חזרת לירות בתוך הנגמ"ש, שכחת מהי אחוות לוחמים"

11.3.2018 / 15:11

השרה השתלחה ביו"ר הבית היהודי על ששכח מהי "אחוות לוחמים" והפנה אצבע לנתניהו כמי שיכול לסיים את המשבר סביב חוק הגיוס. במפלגתו של בנט השיבו אש: "בגוש קטיף רגב זכרה מהי אחוות לוחמים?"

צילום: יותם רונן, עריכה: יוסי אלטר

ברקע המשבר בקואליציה החליפו היום (ראשון) השרים נפתלי בנט ומירי רגב מהלומות מעל גבי הטוויטר - סביב ההאשמות בגרירת הממשלה לבחירות. בטרם התכנסה ישיבת הממשלה אמר בנט כי "הציבור לא יסלח למי שמפיל ממשלה ימנית לאומית לכן נמשיך לפעול כדי להביא פשרה לסגירה". הוא הוסיף כי מדובר ב"משבר מדומה" וכי "בסוף הכול נתון בידי אדם אחד שצריך להחליט אם הוא רוצה בחירות ובסוף זה ראש הממשלה".

רגב, שלקראת הישיבה הביעה תקווה כי "כולם ירדו מהעץ" אך איימה כי "אם חברי הקואליציה יובילו אותנו לבחירות לא נוכל לשבת מהצד", תקפה את יו"ר הבית היהודי וכתבה בחשבון הטוויטר שלה: "נפתלי בנט, חבל שחזרת לירות בתוך הנגמ"ש ושכחת מהי אחוות לוחמים!".

בתגובה יצאה הודעה מטעם המפלגה שבה נכתב: "כאשר מירי רגב דיבררה בחגיגיות את גירוש 8,000 תושבי גוש קטיף - היא זכרה מה זו אחוות לוחמים?". על כך הגיבה שרת התרבות בציוץ נוסף שבו כתבה: "בנט, אני לא יריתי אז בתוך הנגמ"ש הצה"לי וממליצה לך היום שלא לירות בתוך הנגמ"ש הקואליציוני. מציעה שתבדוק אצל ינון מגל ואלי אוחנה מה הם חושבים על 'אחוות לוחמים' אצלכם".

ישיבת הממשלה 25 בפברואר 2018. אמיל סלמן /הארץ, מערכת וואלה! NEWS
הטיל את האחריות לפתחו של נתניהו. בנט/מערכת וואלה! NEWS, אמיל סלמן /הארץ
מירי רגב במהלך מליאת הכנסת. צילום מסך, ערוץ הכנסת, מערכת וואלה! NEWS
השיבה אש בטוויטר. רגב/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך, ערוץ הכנסת

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully