וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

קצין מצטיין חשוד שדרס למוות תחת השפעת אלכוהול וסמים - ונמלט

10.3.2018 / 18:03

סרן בן 29 מחדרה נעצר בחשד למעורבות בתאונה הקטלנית הבוקר בעמק חפר, בה נהרג רוכב אופניים כבן 70. לפי החשד, הקצין ניסה להימלט, כשהאופניים נגררו עם רכבו, ונעצר לאחר כמה מאות מטרים. מעצרו של הקצין הוארך עד ליום שני

צילום: שי מכלוף, עריכת וידאו: ניר חן

במשטרה בודקים אם קצין מצטיין בדרגת סרן שחשוד בתאונה הקטלנית הבוקר (שבת) בשרון, נהג תחת השפעת אלכוהול וסמים. בתאונה בצומת העוגן בעמק חפר נהרג רוכב אופניים כבן 70, ולפי החשד הקצין, בן 29 המתגורר בחדרה ומשרת בחיל החימוש, ניסה להימלט, כשהאופניים תקועות בחלקו האחורי של הרכב. רק לאחר מרדף של מאות מטרים על ידי נהגים שהיו עדים לתאונה, עצר הקצין וחזר אחורה.

מעצרו של הקצין הוארך עד ליום שני. מהחקירה עולה כי הקצין סירב לבדיקת ינשוף, ובהוראת קצין משטרה הובא לבית החולים, שם נלקחה ממנו דגימת דם. מעצרו יוארך הערב בבית משפט השלום בראשון לציון. הוא חשוד בגרימת מוות, הפקרה ונהיגה תחת השפעת אלכוהול וסמים, וגם בהפרעה לשוטר. בגלל התאונה הבוקר נחסם כביש 4 לתנועת כלי רכב בין זירת התאונה לבין צומת רופין.

עוד בוואלה! NEWS:
שני הרוגים בתאונה בבית שמש; רכב שנמלט מהזירה התהפך ונפל לוואדי
צעירה כבת 20 נהרגה בהתנגשות רכבה במשאית בבאר שבע
שני הרוגים בתאונות דרכים בצפון ובמרכז הארץ

תאונת דרכים שבה נהרג רוכב אופניים כבן 70 בצומת העוגן בעמק חפר. 10 במרץ 2018. דוברות מד"א, מד"א
מותו של הרוכב נקבע במקום. זירת התאונה בכביש 4, הבוקר/מד"א, דוברות מד"א

"בשולי הכביש שכב גבר כבן 70 מחוסר הכרה עם פגיעה רב מערכתית קשה. ביצענו בו מספר בדיקות רפואיות, אבל הוא היה ללא סימני חיים, ותוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותו", סיפר פרמדיק מד"א דוד שוסמן, שהגיע למקום התאונה.

בתאונה נוספת היום נהרג רוכב אופנים בן 65 לאחר שנפצע במהלך רכיבה ביער הסמוך לנתיבות. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהגיעו למקום קבעו את מותו לאחר פעולות החייאה. "מדובר ברוכב אופניים שנפצע במהלך רכיבה בתוך השטח של יער ניר משה. עקב תנאי השטח הגענו למקום באמבולנס שטח 4X4 מיוחד", סיפר חובש בכיר במד"א אניס אבו דעבס. "הרוכב היה מחוסר הכרה, ללא דופק וללא נשימה".

עוד באותו נושא

שני רוכבי אופניים נהרגו בתאונות בעמק חפר ובאזור נתיבות

לכתבה המלאה
רוכב אופניים בן 65 נהרג לאחר שנפצע ברכיבה ביער ניר משה ליד נתיבות. 10 במרץ 2018. תיעוד מבצעי מד"א, מד"א
יער ניר משה, הבוקר/מד"א, תיעוד מבצעי מד"א

"המשכנו בביצוע החייאה מתקדמת שכללה הנשמה, תרופות ועיסויים, אבל הפציעה שלו הייתה קשה ונאלצנו לקבוע את מותו", שחזר החובש. בתאונה נוספת היום נפצע באורח קשה רוכב אופנוע כבן 40 מפגיעת רכב פרטי ברחוב ויצמן שבנס ציונה. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לפצוע טיפול רפואי ופינה אותו לבית החולים אסף הרופא שבבאר יעקב. צוותי משטרה פתחו בחקירה לבירור הנסיבות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully