וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר חדש ומפתיע לאור החקירות והמשברים: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

8.3.2018 / 14:00

צילום:אבי כהן, רוני כנפו, שי מכלוף, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:


סקר מיוחד של מכון המחקר פאנלס פוליטיקס לוואלה! NEWS מגלה כי לו הבחירות היו נערכות היום הליכוד היה מקבל 30 מנדטים, יש עתיד מתחזקת וכולנו נחלשת.. מנחם לזר ממכון המחקר וטל שלו הכתבת הפוליטית מנתחים את התוצאות המלאות ובהן גם מי הציבור סבור שמתאים להיות ראש הממשלה.

שר האוצר כחלון הודיע שלא יאפשר דחייה של ההצבעה על התקציבח"כ אליעזר מוזס, נציג אגודת ישראל בסיעת יהדות התורה וח"כ עודד פורר מישראל ביתנו על מה שצפוי.

נקבע ההרכב שידון בקובלנה נגד השופטת פוזננסקי כץ בראשות נשיא בית המשפט העליון לשעבר אשר גרוניס. פרקליטה של השופטת עו"ד ציון אמיר התייחס בראיון לתוכנית וואלה TALK לפרשת המסרונים ואומר: היא צריכה להמשיך בתפקידה.
הראיון המלא ישודר בסוף השבוע.

חיל האוויר יחליט בשבועות הקרובים החלטות יקרות וחשובות: באיזה מטוסים להצטייד ולא רק.
הפרשן הצבאי אמיר בוחבוט,עם הפרטים.

מחריף המשבר בין בריטניה לרוסיה על רקע החשד שמרגל רוסי חוסל על אדמת בריטניה. עורך חדשות החוץ אורן נהרי על האיום על המונדיאל.

מרתון ירושלים ייצא מחר לדרך, ובעיר הבירה נערכים כבר היום. רוני כנפו דווח.

פסטיבל "ירוק ולא רחוק" יתקיים בסוף השבוע, זיו ריינשטיין עורך וואלה תיירות עם הפרטים לבילוי.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully