וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משבר הגיוס, שיאני השכר במגזר הציבורי: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

7.3.2018 / 14:00

האם משבר חוק הגיוס יביא לבחירות ומה חושבים על כך במפלגת העבודה? הכוורת של טראמפ מתרוקנת, כמה מרוויח מנהל בבנק ישראל? כמה יעלה הגלקסי s9 ומחווה מרגשת במרתון ירושלים שיתקיים מחרתיים

צילום:רוני כנפו, ניב אהרונסון, רויטרס עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

עם משבר חוק הגיוס: ראשי הקואליציה מנסים לחשק את ראש הממשלה, שנמצא עדיין בארה"ב וטוענים שהמשבר פתיר ושאינם מעוניינים בבחירות,הכתב בכנסת יקי אדמקר על יהדות התורה שלא מדברת בקול אחיד והכתבת הפוליטית טל שלו על הכדור במגרש של נתניהו.

ערן חרמוני, מזכ"ל מפלגת העבודה התראיין באולפן על המצב הלא מעודד בסקרים ועל הקולות שקוראים להחליף את אבי גבאי.

לנשיא טראמפ יש לא מעט צרות חדשות: אחרי יועצת התקשורת, עכשיו היועץ הכלכלי מתפטר וזה גורר את השווקים למטה. עורך חדשות החוץ אורן נהרי על הכוורת המתרוקנת של טראמפ, שחקנית הפורנו, סטורמי דניאלס, שרוצה לבטל את הסכם השתיקה. וצפון קוריאה שמדברת על פירוז מגרעין.

שיאן המשתכרים במגזר הציבורי הוא מנהל בבנק ישראל, במקום השני נתב בנמל אשדוד. הילה ציאון עורכת וואלה עסקים על נבחרי הרשימה.

בשבוע הבא אפשר יהיה לקנות בארץ את הגלקסי S9 מייקי לוי, מוואלה טק, חשף מה יהיה מחירו.

418 מיליון יורו השקיעה פארס סן ז'רמן הקיץ בשוק ההעברות רק כדי לעוף שוב בשמינית גמר ליגת האלופות, מיכאל יוכין, מוואלה ספורט על ליברפול, יובנטוס וטוטנהאם סיטי.

במרתון ירושלים שייערך ביום שישי הקרוב תרוץ קבוצת רצים למען ועם חולה ה-ALS שי ראשוני. דני דויטש, דובר עמותת פרס לחיים ונילי אברמסקי, לשעבר אלופת ישראל במרתון יספרו על המרוץ המפרך ומרגש.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully