וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דרמה בוושינגטון, דיסנילנד בנגב: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

6.3.2018 / 14:00

האם הבחירות קרובות? שר האוצר מאיים לפרוש הממשלה, רה"מ נתניהו ינאם באיפא"ק אחרי שנפגש אתמול עם הנשיא טראמפ, הנשיא ריבלין כינס ממשלת נשים חלופית לרגל יום האישה הבינ"ל ופארק שעשועים ברוח המורשת עומד לקום בדימונה

צילום:אבי כהן, רוני כנפו, ערן גילווארג, יותם רונן, רויטרס, CNN עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

המשבר הקואליציוני סביב חוק הגיוס: שר האוצר כחלון מאיים שאם לא יהיה תקציב עד ליל הסדר הוא יפרוש מהממשלה. גפני לא מתרגש. הכתב בכנסת יקי אדמקר על המשבר המחריף.

אתמול נפגש רה"מ נתניהו עם הנשיא דונלד טראמפ, זה קרה לאחר שהתפרסמה הידיעה על חתימת הסכם עם מדינה עם ניר חפץ. הכתב בוושינגטון עומרי נחמיאס על התדרוך שנתן רה"מ לעיתונאים מיד אחרי הפגישה.

האם בפרקליטות מתקשים להשיג הוכחות ולכן נחתם הסכם עם עד מדינה שלישי? הפרשן אמיר אורן והפרשן המשפטי אשר הלפרין על גיוסו של ניר חפץ והטענות כי רה"מ נתניהו שיתף בהתייעצויות בטחוניות את רעייתו ובנו.
ד"ר יועז הנדל, לשעבר ראש מערך ההסברה במשרד ראש הממשלה על ההכרות שלו את המתרחש בבית רה"מ.

נתניהו ינאם היום בכנס איפא"ק. אתמול נאמו בו בכירי הממשל האמריקאי. עומרי נחמיאס על ערב של תמיכה בישראל.

נדב סלע סירב הבוקר להעיד ולמסור את גרסתו לרצף האירועים שהובילו אותו לרצוח את אשתו דור כרסנטי ושני ילדיהם לפני שנה במושבה מגדל, הוא עורר את זעמם של הוריה של דור שנכחו באולם. אלי אשכנזי היה בבית המשפט.

יום האישה הבין-לאומי יחול מחרתיים, ונשיא המדינה ראובן ריבלין כינס הבוקר במשכנו את ממשלת הנשים החלופית- עשרים ושתיים תלמידות מצטיינות. אור רביד דווח.

מכבי חיפה בכדורגל מסתבכת, אחרי עוד הפסד בדרבי, איציק יצחקי מוואלה ספורט, על העונה הנוראית של המועדון ועל זו של הפועל.

דיסנילנד בנגב- פארק שעשועים חדש בשם "פארק פלאים" עומד לקום ליד דימונה,מנכ"לית הפרויקט לאה מלול על מה שהוא צפוי לכלול ומתי ייפתח.

פסח יחול בסוף החודש ואם אתה חושבים על מתנות לחג יעל געתון כתבת הצרכנות של וואלה עסקים עם כמה רעיונות.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully