וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"דרס חיילים על רקע לאומני": הוארך מעצרו של הנהג מעכו

5.3.2018 / 11:56

בית המשפט קיבל את בקשת המשטרה והאריך את מעצרו של הנהג, בן 26 תושב שפרעם, בעשרה ימים. בתקרית נפצעו שלושה באורח קל. במשטרה טוענים כי מדובר בפיגוע, אך בשב"כ מחכים לסיום החקירה

צילום: יואב איתיאל, וואלה!NEWS, עריכה: ניב מעוז

בית משפט השלום בחיפה האריך היום (שני) את מעצרו של הנהג שדרס אתמול שני חיילים ושוטר מג"ב בעכו. בכך קיבל את בקשת המשטרה, שטענה כי הוא חשוד בסיכון אדם בנתיב תחבורה ובניסיון רצח. בבקשת המשטרה נכתב כי החשוד "דרס חיילים על רקע לאומני". הדיון התקיים בהיעדר הנהג החשוד, המאושפז בבית החולים, והתקיים בדלתיים סגורות בשל צו איסור פרסום שהוטל על החקירה.

אתמול בסביבות השעה 12:00 בצהריים נדרסו השלושה ונפצעו באורח קל, בתקרית שנפרסה על שתי זירות בעיר - ברחוב יהושפט ובסמוך לתחנת הרכבת בעיר. הנהג נורה ונפצע באורח קשה.

בשעות אחר הצהריים מסרה המשטרה כי הדריסה נחקרת כפיגוע לאומני. בהודעת משטרת מחוז החוף צוין כי ההערכה גובשה על בסיס "תחקור האירוע, לרבות ממצאי הזירה וחומרי התיעוד".

זירת פיגוע דריסה בעכו. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדריסה בעכו, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

בשירות הביטחון הכללי ממתינים לסיום חקירתו של הנהג החשוד, צעיר בן 26 תושב שפרעם, לפני שיקבעו באופן סופי אם אכן מדובר באירוע על רקע לאומני. למרות זאת, בני משפחתו של הצעיר, שבעבר התגורר בדיר אל אסד, דוחים את החשדות שיוחסו לו. "זה לא פיגוע", אמר אביו של הצעיר. לדבריו, בנו נסע יחד עם אשתו, בחודש התשיעי להריונה, לבדיקה במרפאה בעכו.

"אני מכחיש את הטענות של השוטרים", אמר האב. "אפשר לשאול את כל מי שמכיר אותו גם בכל היישובים שבאזור. אין כאן מניע לאומני כלל". עוד הוסיף האב כי "במשטרה לא אמרו כלום על מה שקרה, ואני אפילו לא יודע מה מצבו הרפואי". הוא סיפר כי הבן עבד יחד איתו במסגרייה וניהל חיים נורמטיביים לחלוטין. "המשטרה עשו חיפוש בבית והפכו אותו. שאלתי אותם מי יסדר את הבלגן - הם השיבו שהוא יעשה זאת כשיחזור. זה לא מקובל. לא מצאו שום דבר בדירה שלו".

קרובי משפחתו ומכרים בכפר דיר אל אסד הוכו בתדהמה כששמעו את הדיווחים בכלי התקשורת. "יש לנו קרובים שמשרתים בצה"ל, יש גם נופלים. זו לא דרכנו", אמר אחד מבני משפחתו. המורכבות של האירוע היום כרוכה גם בכך שבין הנפגעים גם כאלה מכפרים אחרים בגליל המערבי. והמתיחות בין המשפחות כבר התפרצה בבית החולים לכלל כמעט אלימות פיזית עד ששוטרים הפרידו בין הצדדים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
פיגוע בתחנת רכבת עכו. אנשי הדממה, מערכת וואלה! NEWS
זירת הדריסה בעכו, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, אנשי הדממה
פינוי הפצועים מהפיגוע בתחנת הרכבת בעכו לבית החולים בנהריה. ערן גילווארג, מערכת וואלה! NEWS
פינוי הפצועים לבית החולים בנהריה, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, ערן גילווארג

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully