וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פקקים בירושלים, חורף באירופה: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

4.3.2018 / 14:00

3 אנשי כוחות הבטחון נדרסו בעכו, הנהג נורה. האם חוק הגיוס יביא להקדמת הבחירות? נתניהו ייפגש מחר בערב עם טראמפ, פקקים בירושלים, בחירות באיטליה, גל קור בארה"ב ובאירופה והלילה טקס פרסי האוסקר בלוס אנג'לס

צילום: שלומי גבאי, רוני כנפו, ערן גילווארג, רויטרס, CNN עריכת וידאו: ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

בעכו דרס רכב שני חיילים ושוטר מג"ב ופצע אותם קל. הנהג נורה ונמצא כעת בבית חולים. זהותו של הנהג ידועה למשטרה אבל הנסיבות לא ברורות עד תומן. יואב איתיאל דווח מעכו.

משבר על רקע חוק הגיוס, הם יוקדמו הבחירות לקיץ?
סגן שר הבריאות מיהדות התורה הרב יעקב ליצמן וח"כ רועי פולקמן יו"ר סיעת כולנו התראיינו בנושא.
הכתבת הפוליטית טל שלו על פוקר הבחירות.

מחר תתקיים פגישה חמישית בין הנשיא טראמפ לראש הממשלה נתניהו, פגישה ראשונה מאז ההודעה על העברת השגרירות לירושלים ביום העצמאות, ובמרכז השיחות תעמוד התוקפנות האיראנית, כל זאת כששני הממשלים בבלגן גדול ותחת חקירות. הכתב בוושינגטון עמרי נחמיאס עם הדיווח.

לא שבימים רגילים התנועה לירושלים חלקה, אבל מהיום זה הולך להיות הרבה יותר קשה . רוני כנפו דווח על העבודות והפקקים בכניסה לעיר.

כחמישים מיליון איטלקים רשאים להצביע היום בבחירות הכלליות לפרלמנט.נתן פצ'יפיצ'י נשיא הפורום הכלכלי היהודי ואחד מראשי הקהילה היהודית-איטלקית בישראל על האופציות להרכבת ממשלה והקשר שלה לישראל.

בזמן שבישראל השתזפו וטיילו, בסוף השבוע באירופה ובארה"ב קפאו למוות. סיגל סיריוס סכמה את החורף האמיתי מעבר לים.


הלילה זה יקרה- טקס האוסקר שיסכם את אחת השנים
הכי סוערות בתולדות הקולנוע . אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות על טקס בצל קמפיין מי טו.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully