וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב על השוואת השופטת והחוקר לבגתן ותרש: לא קראתי לפגוע באיש

4.3.2018 / 8:40

אחרי שהשרה השוותה את הדמויות מהמגילה לפוזננסקי-כץ ושחם-שביט, וטענה כי הם "החביאו גליוטינה בכיס" ו"יעשו הכול להפלת נתניהו", הבהירה כי זו "פרשנות מעוותת של חלק מהתקשורת". לדבריה, "לא קראתי לפגוע באף אחד, דאגתי שעבודת הרשויות תיעשה בהגינות"

צלמים זמניים מורשים

שרת התרבות והספורט מירי רגב, הבהירה הבוקר (ראשון) כי בנאומה אתמול, שבו השוותה את הבוגדים שתכננו להתנקש במלך במגילת אסתר, בגתן ותרש, לשופטת רונית פוזננסקי כץ וערן שחם שביט, "עיוותו את דבריה". היא הבהירה: "לא קראתי לפגוע באיש".

"כמו שקראנו השבוע במגילת אסתר, גם שם היו שומרי סף. בגתן ותרש, צמד חמד. הם נראו ממלכתיים, הקפידו על שלטון החוק, דאגו למנהל תקין, אבל מסתבר שעמוק בכיס הם החזיקו גיליוטינה", אמרה אתמול. "הסתבר שברגע שהם לא הזדהו עם המלך, לא הסכימו עם הדרך שלו בניהול הממלכה, כל הכללים נעלמו, הממלכתיות התפוגגה כלא הייתה, שלטון החוק הפך לפחות קריטי. אם היו להם אז ניידים, הם בטח היו מסמסים אחד לשני: 'מה אתה אומר בגתן, ניתן לו עוד יומיים, אולי שלושה', ו'חשוב שתיראה מופתע תרש, כן?'".

שרת התרבות מירי רגב במשתה פורים, ראשון לציון, 3 במרץ 2018. --, מערכת וואלה! NEWS
רגב באירוע פורים בראשון לציון, שבו נשאה את הדברים, אתמול/מערכת וואלה! NEWS, --

היום אמרה: "שוב פרשנות מעוותת של חלק מהתקשורת לדבריי אתמול. אכן השתמשתי אתמול בכנס ההסברה שלי במוטיבים מהמילה.לאור הפרשיות האחרונות של ההסתמסות הפסולה בין השופטת לחוקר, עמדתי על העיקרון הבסיסי בדמוקרטיה שהעם הוא הריבון ועל ההכרח ששומרי הסף יתנהלו בצורה דמוקרטית ועל פי כללי המנהל התקין".

לדבריה, "למותר לציין שלא קראתי לפגוע באף אחד, להיפך כל מי שרוצה שעובדי רשויות המדינה, יזכו לאמון הציבור ויעשו את עבודתם נאמנה, צריך לדאוג שעבודתם תיעשה בהגינות וללא פניות".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully