וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רגב תוקפת: כמו בגתן ותרש - "שומרי הסף" יעשו הכול להפלת נתניהו

4.3.2018 / 0:28

השרה יצאה נגד גורמים במוסדות החוק של ישראל, ובפרט בחקירות רה"מ החשוד בשלוש פרשות שוחד. היא השוותה את השופטת פוזננסקי-כץ והחוקר שחם-שביט למתנקשים ממגילת אסתר: "עמוק בכיס החזיקו גליוטינה"

צלמים זמניים מורשים

שרת התרבות והספורט מירי רגב, יצאה אמש (שבת) בנאום לכבוד חג פורים נגד גורמים במוסדות החוק בישראל, וטענה כי הם יעשו הכול למען הפלתו של ראש הממשלה בנימין נתניהו. "לפעמים אני מרגישה שאנחנו חיים בממלכת 'ונהפוך-הוא'. יש כאלו שבולעים את כל מה שהתקשורת משקה אותם, עד-דלא-ידע, בין דמוקרטיה לדיקטטורה", אמרה. "אנחנו נבחרנו על ידי העם, אבל יש יועצים ופקידים שהם התרגלו להחליט מה נכון ומה לא נכון. קוראים להם היום 'שומרי הסף'".

רגב התייחסה בנאומה לחקירותיו של ראש הממשלה, החשוד בשלוש פרשות שוחד, והשוותה בין השופטת רונית פוזננסקי-כץ ועורך הדין ערן שחם-שביט לבגתן ותרש ממגילת אסתר, הנקראת בחג הפורים - שתכננו להתנקש בחיי המלך. "כמו שקראנו השבוע במגילת אסתר, גם שם היו שומרי סף. בגתן ותרש, צמד חמד. הם נראו ממלכתיים, הקפידו על שלטון החוק, דאגו למנהל תקין, אבל מסתבר שעמוק בכיס הם החזיקו גיליוטינה", אמרה.

שרת התרבות מירי רגב במשתה פורים, ראשון לציון, 3 במרץ 2018. אלי סבתי, מערכת וואלה! NEWS
השרה רגב/מערכת וואלה! NEWS, אלי סבתי

"הסתבר שברגע שהם לא הזדהו עם המלך, לא הסכימו עם הדרך שלו בניהול הממלכה, כל הכללים נעלמו, הממלכתיות התפוגגה כלא הייתה, שלטון החוק הפך לפחות קריטי. אם היו להם אז ניידים, הם בטח היו מסמסים אחד לשני: 'מה אתה אומר בגתן, ניתן לו עוד יומיים, אולי שלושה', ו'חשוב שתיראה מופתע תרש, כן?'".

היא המשיכה: "פתאום, המטרה להפיל את נתניהו, סליחה, את אחשוורוש, קידשה את כל האמצעים. ברוך השם, היה שם בשער המלך איזה יהודי טוב, מרדכי, שזיהה את השנאה למלך וחשף את הצביעות". לדבריה, "בפורים השנה, אפילו עיתון 'הארץ' הצליח לזהות את הצביעות, כשחשף שהעד המרכזי בפרשת מילצ'ן, אתם מכירים אותו קוראים לו יאיר לפיד, דווקא כן דאג במשרד האוצר לאינטרסים של מילצ'ן".

"אז הבנתם?", שאלה, "הרבה לא השתנה מאז, הפוליטיקה אותה פוליטיקה, חלק מהאנשים שאתה חושב שהם שומרי הסף של הממלכה, בן לילה הופכים למהרסיה ומחריביה".

ח"כ ציפי לבני הגיבה על דבריה של רגב ואמרה כי "שרה בישראל משווה את שומרי הסף, האנשים המסורים ששלטון החוק מול עיניהם - לבגתן ותרש שסופם היה תליה, ואת השרה הזאת מסמין נתניהו להחליף בהיעדרו. גם כשהוא בחו"ל, הוא לא מדינאי, אלא פוליטיקאי קטן".

(עדכון ראשון 22:21)

sheen-shitof

במבצע מיוחד

הפטנט המתקדם בעולם שמבטיח שיפור עור הפנים מהטיפול הראשון

בשיתוף נומייר פלוס
תיק 4000 החשודים במרכזיים. עיבוד תמונה
תיק 4000 החשודים במרכזיים/עיבוד תמונה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully