וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

כביש הדמים גבה קורבן נוסף: בן 81 נהרג סמוך לכפר כמא

3.3.2018 / 20:59

אחרי אינספור התרעות על הכביש המסוכן בגליל התחתון, נהרג אדם נוסף בהתנגשות חזיתית בכביש. שלושה בני אדם נפצעו באורח קל בתאונה. מטה המאבק לשדרוג הכביש: "לא נרפה עד שהכביש יהיה ראוי לנסיעה בטוחה"

צילום: מד"א

גבר כבן 81 נהרג הערב (שבת) בתאונת דרכים סמוך לכפר כמא בצפון, בכביש 767. בתאונה שבה התנגשו שני כלי רכב פרטיים, נפצעו גם גבר ואישה כבני 30 ופעוט כבן שנתיים, שכולם באורח קל. בן ה-81 פונה במצב אנוש למרכז הרפואי "העמק" בעפולה, שם נקבע מותו לאחר מאמצי החייאה.

בחודש שעבר הפגינו כ-200 תושבי הגליל התחתון בכביש, שבו התרחשו כבר כמה תאונות קטלניות, וקראו להסדרתו. המפגינים חסמו את התנועה ונשאו שלטים שעליהם נכתב "שר התחבורה לא שומע אותנו", "767 אדום", ו"מגיע לנו לחיות".

הערב מסרו ממטה המאבק לשדרוג הכביש כי "הכביש הארור שוב גבה חיים. מטה המאבק פועל במרץ לטיפול בכביש, ועוד השבוע יתקיים סיור של אנשי המקצוע מנתיבי ישראל והמשטרה. נמשיך ללחוץ ולא נרפה עד שהכביש יהיה ראוי לנסיעה בטוחה".

עוד בוואלה! NEWS:
שני הרוגים בתאונה בבית שמש; רכב שנמלט מהזירה התהפך ונפל לוואדי
צעירה כבת 20 נהרגה בהתנגשות רכבה במשאית בבאר שבע
שני הרוגים בתאונות דרכים בצפון ובמרכז הארץ

תאונה חזיתית בכביש 767 סמוך לכפר כמא, 3 במרץ 2018. מד"א, מערכת וואלה! NEWS
זירת התאונה, הערב בגליל התחתון/מערכת וואלה! NEWS, מד"א

שבועיים לפני ההפגנה נהרגה במקום עלמה לרנר, תושבת מושב שרונה שבגליל התחתון. בין המפגינים היו גם האלמן גלעד, שסיפר כי "לא האמנתי בחיים שאתאלמן בגיל 34 עם שלושה ילדים. יותר מדי אנשים נהרגו ונפצעו כאן. זה כביש צפוף, צר ומסוכן". במשך עשרות שנים לא בוצע כל שינוי בכביש. למרות שהיישובים לאורכו גדלו ונפח התנועה גדל מאוד.

לפני 13 שנה נהרגו במקום בו נהרגה לרנר שלוש נשים צעירות מכפר כמא, בהן נילי נאתכו, שחקנית נבחרת ישראל בכדורסל, ותושבי הכפר הגיעו גם הם להפגנה. הערב מת במקום גם בן ה-81. תושבי האזור מתריעים במשך שנים ארוכות על הסכנות האורכות בכביש. ניצן פלג מהיישוב שדמות דבורה אמר "נהיה כאן כל שבוע, לא נוותר עד שנקבל פתרון. חיינו הפכו להפקר".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully