וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

העיתונאי רון בן ישי הוא חתן פרס ישראל לתקשורת לשנת תשע"ח

1.3.2018 / 18:50

שר החינוך נפתלי בנט הכריז על הזכייה ובירך את בן ישי. "כצנחן ואחר כך כעיתונאי השתתף בכל המערכות בחזית", כתב בנט בחשבון הטוויטר שלו, "הוא 'כתבנו לענייני מערכות ישראל'"

רון בן ישי עם חברי המחזור שלו בבית הספר הריאלי. יואב איתיאל, מערכת וואלה! NEWS
בן ישי/מערכת וואלה! NEWS, יואב איתיאל

שר החינוך, נפתלי בנט, הודיע הערב (חמישי) על זכייתו של חתן פרס ישראל בתחום התקשורת, רון בן ישי, ובירך אותו על זכייתו. "בישרתי עתה לרון בן ישי שהוא חתן פרס ישראל לתקשורת", כתב הערב בנט בחשבון הטוויטר שלו. "רון בן ישי הוא 'כתבנו לענייני מערכות ישראל'. כצנחן ואחר כך כעיתונאי השתתף בכל המערכות בחזית, ממלחמת ששת הימים ועד לבנון השנייה, ואף זכה בצל"ש על גבורתו בחילוץ פצועים. עיתונאי ביטחוני מעולה שאוהב את עמו ואת ארצו".

בן ישי נבחר על ידי ועדת הפרס שבראשה יעקב אחימאיר, ולצדו חברים בוועדה פרופ' רפי מן, איתן הבר וטלי גורן. בנימוקיה ציינה הועדה כי "פרס ישראל בתחום התקשורת לשנת תשע"ח מוענק לעיתונאי רון בן ישי על סיקור ביטחוני, צבאי ובינלאומי מעמיק ואמין, תוך גילוי אומץ לב, במשך עשרות שנים.

"בדיווחיו שיקף נאמנה את אירועי הקרבות, תוך שימת דגש גם על הצד המוסרי. במלחמת לבנון הראשונה היה בין הראשונים שדיווחו לצמרת המדינה על ממדי הטבח שביצעו הפלאנגות הנוצריות במחנות הפליטים סברה ושתילה. לאחר מלחמת יום הכיפורים הוענק לו צל"ש הרמטכ"ל על טיפול בפצועים תחת אש האויב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully