וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מותה המפתיע של כוכבת קולנוע ענקית. וואלה! גלובל עם אורן נהרי

1.3.2018 / 17:00

הסרט הסאטירי "מותו של סטלין" מוקרן כיום ברחבי העולם - אבל לא ברוסיה, שם מתלוננים ראשי המדינה כי הוא פוגע ב"ערכי המדינה". זה מזכיר לכם משהו? וגם: הודו נפרדת מה-כוכבת של בוליווד, איטליה מתכוננת לברלוסקוני, וכך מנהיגי העולם חוגגים בדרכם את פורים

עריכת וידאו: אביב ארגז, תום עוזיאל

בתכניתו השבועית "וואלה! גלובל" עוסק אורן נהרי, עורך חדשות החוץ של וואלה! NEWS, בנושאים עולמיים עדכניים מזוית אחרת ובקצב מהיר.

ובמרכז התכנית הפעם: ראיון עם פרופ' אביה ספיבק, בעבר המשנה לנגיד בנק ישראל וכיום ראש המרכז לפנסיה, ביטוח ואוריינות פיננסית באוניברסיטת בן-גוריון בנגב. השאלות שבמוקד: מהי, בעצם, כלכלה? האם אחת ממדעי החברה ועל כן "מורת דרך'', או שהיא מדויקת ומתמטית? עד כמה כלכלה מנותקת מפוליטיקה ועד כמה ממשלות שולטות או יכולות לשלוט כיום בכלכלה?

עוד בתכנית:
ביום ראשון אזרחי ואזרחיות איטליה יילכו לקלפיות ביום בחירות המסמל את חזרתו לבמה של סילביו ברלוסקוני, ראש ממשלת איטליה לשעבר בן ה-81 שהורשע בהעלמת מס, חשוד בשלל עבירות נוספות ושלעד יזוהה עם ה"בונגה-בונגה" ומסיבות עירום. אחרי הברקזיט איטליה תהיה השלישית בגודלה באירופה, היא עדיין לא התאוששה משלל המשברים הפיננסיים והיא צריכה יציבות. האם בנסיבות האלה יציבות תהיה בה?

וגם המשך תכנית בסימן קולנוע:
השבוע היא הלכה לעולמה במפתיע מדום לב: וואלה! גלובל במחווה לסרידבי, אחת הכוכבות הגדולות של בוליווד; הסרט האמריקני הסאטירי "מותו של סטלין" נאסר להקרנה ברוסיה בגלל פגיעה ב"ערכי המדינה" ובגלל "זלזול בעברה"; והסרט הבינלאומי הקצר שלנו לכבוד פורים. צפו בתכנית!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully