וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבי בוסקילה בריאיון לוואלה! NEWS: "מרצ חייבת לצאת מאזור הנוחות"

1.3.2018 / 14:15

המועמד לראשות מרצ אומר כי על מרצ להמשיך בשימור אזור הכוח שלה במרכז, במקביל ליציאה מאזורי הנוחות של המפלגה - הפריפריה. "מרצ צריכה את הישראלי החדש. המפקד האחרון הוכיח שהמפלגה רוצה שינוי ושה-DNA השתנה". צפו

עריכת וידאו:ניר חן

יום לאחר שיו"ר מרצ זהבה גלאון וח"כ אילן גילאון הודיעו על פרישתם מהמרוץ הנהגת המפלגה. אבי בוסקילה, המועמדים האחרים ממשיכים להתחמם על הקווים. אבי בוסקילה, שכיהן כמנכ"ל תנועת שלום עכשיו והודיע כי יתמודד על ראשות המפלגה, אומר היום (חמישי) למהדורה המרכזית בוואלה! NEWS כי הוא מתכנן להתמקד באזורים שעד כה פחות נחשבו כאזור הנוחות של מרצ.

"התכנית שלי היא לייצר מערך שטח חזק", אמר בוסקילה. "לא להשקיע דווקא במקומות בו אנחנו חזקים. באזור המרכז יתבצע שימור ובפריפריה תחול העמקה ובניה, ושיתופי פעולה עם מנהיגות מקומית. צריך לצאת מאזורי הנוחות שלנו. מרצ מחויבת לקהלים חדשים, להתחבר לפריפריה. המפקד הוכיח שמרצ מחפשת שינוי".

ראיון עם אבי בוסקילה המתמודד על ראשות מרצ ביום שלאחר פרישת זהבה גלאון ואילן גילאון מתוך המהדורה המרכזית 1.3.18. מערכת וואלה!
ראיון עם אבי בוסקילה המתמודד על ראשות מרצ ביום שלאחר פרישת זהבה גלאון ואילן גילאון מתוך המהדורה המרכזית 1.3.18/מערכת וואלה!

הוא הביע הערכה לזהבה גלאון על החלטתה לפתוח את השורות ולקדם פריימריז פתוחים להנהגת המפלגה. עם זאת, הוא מנמיך ציפיות לקראת הבחירות. "עובדתית זה לא הולך לקרות כמו בתכנית ריאליטי. לא נביא עשרה מנדטים בבחירות הקרובות, זה לא יקרה".

בוסקילה גדל במושב משמר הירדן בבית מסורתי, יחד עם ארבעה אחים ואחות. עם גיוסו לצה"ל שובץ בחטיבת הנח"ל, עבר מסלול הכשרה כלוחם, קורס מ"כים חי"ר וקורס קציני חי"ר. עם סיום הקורס שב לחטיבה כמפקד מחלקה. בתפקידו האחרון שימש קצין אג"ם של חטיבת הנח"ל. במהלך שירותו כקצין בצה"ל, יצא מהארון. "שברתי תקרת זכוכית שאי אפשר לשבור", סיפר בריאיון. "אני פוגש קהלים מגוונים שמדברים אליי. שירתתי 14 שנים בצבא, ניהלתי את שלום עכשיו במשך שנתיים, כשהחקלאות נהרסה יצאתי לפרנס את עצמי. אני הישראלי החדש ומרצ צריכה את הישראלי החדש".

sheen-shitof

פתרון עוצמתי לכאב

טכנולוגיה מהפכנית לטיפול בכאבים אושרה ע"י ה-FDA לשימוש ביתי

בשיתוף Solio
אילן גילאון וזהבה גלאון בועידת מרצ, גני התערוכה, תל אביב, 17 בספטמבר 2017. ראובן קסטרו
"ה-DNA משתנה". זהבה גלאון ואילן גילאון/ראובן קסטרו

בנוגע להמשך דרכו במפלגה, אומר בוסקילה כי כבר חשב על חיבורים אסטרטגיים בתוך ליבת המפלגה. "מרצ לא היתה רלוונטית בשיח הציבורי במשך שנים", הוסיף. " עכשיו מדברים על מרצ, כי בראשות המפלגה יעמדו אנשים חדשים. כמו שגבאי ניצח וטראמפ וביבי בניגוד לסקרים, כך אוכל לנצח.
ה-DNA השתנה ומרצ בדרך להשלים את המהפכה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully