וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מוניקה לווינסקי: אובחנתי עם פוסט-טראומה אחרי הרומן עם קלינטון

המתמחה לשעבר בבית הלבן, שקיימה יחסים עם נשיא ארה"ב, סיפרה כי היא מתחרטת על כך בכל יום. לדבריה, על אף שהיו אלו יחסים בהסכמה, קלינטון "ניצל לרעה את סמכותו" לנוכח פער הגילים הגדול ביניהם - 27 שנה. "הוא היה האדם החזק ביותר בעולם"

מוניקה לווינסקי, המתמחה בבית הלבן שעמה ניהל נשיא ארצות הברית לשעבר ביל קלינטון רומן שנוי במחלוקת, אמרה כי הקשר עמו הותיר אותה עם פוסט-טראומה וכי היה זה "ניצול סמכות לרעה" מצדו. במאמר שכתבה למגזין "ואניטי פייר", סיפרה לווינסקי - שהייתה בת 22 בזמן הפרשה - כי הלחץ והחשיפה מצד התקשורת ובתי המשפט גרם לה לבעיות נפשיות, שאובחנו על ידי פסיכיאטר.

לווינסקי, בת 44 כיום, אמרה כי היא עדיין עומדת בדבריה מ-2014 כי היחסים עם קלינטון היו בהסכמה. ואולם, היא הזכירה את "הבדלי הכוח הגדולים" שהיו בין השניים. "הוא היה הבוס שלי. הוא היה האדם החזק ביותר בעולם. הוא היה בוגר ממני ב-27 שנה, עם מספיק ניסיון חיים כדי להבין טוב יותר את המצב", סיפרה לווינסקי. היא הוסיפה כי היא מתחרטת בכל יום על הקשר עם הנשיא ה-42.

מוניקה לווינסקי, שזכתה לחשיפה ציבורית ותקשורתית בעקבות פרשת יחסי מין עם נשיא ארצות הברית, ביל קלינטון. AP
הרפובליקנים ניסו להדיחו בשל הרומן. קלינטון ולווינסקי/AP

היא עסקה במאמרה גם בתנועת #MeToo, שפועלת נגד ניצול פגיעה מינית בנשים. לווינסקי כתבה כי הייתה על סף דמעות כשאחת ממנהיגות התנועה פנתה אליה והביעה אמפתיה כלפי על כך שהייתה "כה בודדה" בזמן הפרשה.

היחסים בין קלינטון ללווינסקי התפוצצו ב-1998 והעסיקו את ארצות הברית תקופה ארוכה. הנשיא דאז הכחיש בתחילה כי קיים עמה יחסי מין, אך בהמשך הודה ב"מגע בלתי-הולם" עם המתלמדת לשעבר. הרפובליקנים בבית הנבחרים התחילו בהליך הדחה, בטענה שקלינטון שיקר לחוקרים, אך המהלך נכשל והנשיא השלים את כהונתו השנייה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully