וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה ברעננה, חגיגות פורים ברחבי הארץ: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

הילה קובו

27.2.2018 / 8:00

אב רצח את בנו והתאבד, שני הרוגים תוך חודש בבאר שבע מהתנגשות עם משאית חונה, מדוע רק הבוקר הוצבו תמרורים? תיק 4000- אלוביץ' וחפץ ערערו על הארכת מעצרם, הישראלים כובשים את תערוכת המובייל בברצלונה וגם המלצות על אוזני המן וסרטי ילדים לפורים.

צילום:רוני כנפו, שלומי גבאי, שי מכלוף, מאצ'י הוף, ערן גילווארג, יותם רונן, אבי כהן עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה בהגשת הילה קובו:

טרגדיה ברעננה: תושב העיר אילן גדסי חטף ורצח את בנו אביתר ולאחר מכן התאבד. היום התעוררו המשפחה, המכרים וגן הילדים של אביתר לבוקר עצוב מאוד של פורים.אור רביד מוסיף פרטים על הפרשה.כתב המשטרה אבי אשכנזי וסגן ניצב רן בטאט קצין אח"מ במרחב שרון על האסון.

בתוך חודש, שני הרוגים בהתנגשות באותה משאית חונה בבאר שבע, זאת למרות שהעירייה דרשה להציב תמרור שיאסור חניית משאיות ברחוב שבו קרתה התאונה. יניר יגנה דווח.

בית המשפט צפוי להחליט בקרוב בערעורם של שאול אלוביץ בעלי בזק ויועץ התקשורת ניר חפץ על הארכת מעצרם, בין היתר בגלל פגם שנפל בהליך בגלל פרשת המסרונים.
כתב המשפט דניאל דולב מדווח. הפרשן המשפטי אשר הלפרין על השלכות העברת המסרונים בין חוקר הרשות לני"ע והשופטת.

גם בכנסת לא שקט- חרף ההתנגדות של ליברמן וגורמים נוספים בקואליציה, הסיעות החרדיות
ממשיכות לדרוש הצבעה על חוק יסוד לימוד תורה כפיתרון לחוק הגיוס. ידי אדמקר דווח מהכנסת.

הישראלים תופסים מקום של כבוד בתערוכת המובייל בברצלונה. שליח וואלה טק מייקי לוי עם הדיווח.

בבתי הספר ובגנים חגגו היום את פורים עם שלל תחפושות מוכרות וגם עם הדמויות החדשות שכבשו השנה את הכותרות. יואב איתיאל מדווח מקריית ביאליק.

ומה אפשר לעשות עם הילדים במהלך החופשה? אבנר שביט, מבקר הקולנוע של וואלה תרבות עם המלצות לסרטים - מאגדת המלך שלמה ועד פדינגטון 2.

ומה עם אוזני ההמן? גם הם הולכים ומשתדרגים במגוון של מילואים, גדלים ומחירים. כתבת הצרכנות יעל געתון טעמה.

הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully