וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השרים דרעי וכץ צולמו ללא ידיעתם: "איזה מזל יש לביבי"

26.2.2018 / 18:56

שר הפנים ושר התחבורה נתפסו בעדשת מצלמת ערוץ הכנסת כשהם משוחחים על ההתפתחויות האחרונות בפרשות שבהן נקשר שמו של ראש הממשלה בהן חלופת המסרונים בין השופטת לחוקר. "גיביתי אותו בטלוויזיה", אמר כץ. נתניהו צפוי להיחקר ביום שישי במעונו בתיק בזק ובפרשת הצוללות

צילום: ערוץ הכנסת, עריכה: יוסי אלטר

שר הפנים אריה דרעי ושר התחבורה ישראל כץ נתפסו היום (שני) במצלמות ערוץ הכנסת במהלך שיחת חולין על ההתפתחויות בחקירות הפרשות הקשורות בראש הממשלה בנימין נתניהו. השניים שוחחו על הסערה האחרונה, שבמסגרתה פורסמה התכתבות בין שופטת המעצרים בתיק 4000 ובין חוקר מטעם הרשות לניירות ערך.

"כמה מזל יש לביבי, תגיד לי? כמה מזל?", תהה השר דרעי באוזני חברו. "כן, זה משהו", השיב לו כץ. "לא יאומן", אמרו השניים. "יאללה, אנחנו בעד", סיכם דרעי.
שני השרים גם שוחחו על התמיכה שהם מעניקים לנתניהו בתקשורת. "הופעתי במוצאי שבת, גיביתי אותו", אמר כץ. "גם אני במוצאי שבת גיביתי", השיב דרעי. "אבל תראה איזה מזל", הוסיף.

דרעי לא הסתפק בשיחה עם כץ, ואמר דברים באותה הרוח גם לשר יריב לוין.

ראש הממשלה צפוי להיחקר במעונו ביום שישי במסגרת פרשת הצוללות ותיק 4000, המכונה פרשת בזק. מוקדם יותר היום הוארך מעצרם של בעל השליטה בחברה, שאול אלוביץ', ושל מקורבו של נתניהו ניר חפץ עד ליום ראשון. מעצרו של היועץ האסטרטגי אלי קמיר הוארך גם הוא ביומיים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully