וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נחשף הרומן האסור בין ראש ממשלת בריטניה האגדי לדודתה של קארה דלווין

28.2.2018 / 0:06

אחרי שנים של ספקולציות, נחשפה עדות רשמית לרומן שניהל, וינסטון צ'רצ'יל הנשוי עם דודתה של קארה דלווין, דוריס קסטלרוס. שגם ניהלה רומן עם בנו. המידע נמצא בראיון מוקלט עם מזכירו האישי של צ'רצ'יל - ודלווין אישרה את הדברים

יח"צ - חד פעמי

בסרטון - הטריילר לסרט על צ'רצ'יל "שעה אפלה"

אחרי אינספור ספקולציות ושמועות על רומן אסור שניהל ראש ממשלת בריטניה בשנות ה-40 וה-50, וינסטון צ'רצ'יל - נחשפה השבוע הוכחה מוקלטת לכך שסר צ'רצ'יל בגד באשתו עם לא אחרת מאשר הדודה רבתא (אחות של סבתא) של הדוגמנית קארה דלווין, דוריס קסטלרוס. לא רק זה, מתברר שאותה דודה ניהלה רומן גם עם בנו של צ'רצ'יל, רנדולף, לפני שעברה אל אביו.

בתקשורת הבריטית דווח שקלטת שנחשפה לאחרונה מאשרת את השמועות הותיקות לפיהן צ'רצ'יל בגד באשתו קלמנטיין הוזייר עם קסטלרוס הנשואה. המנהיג המיתולוגי שהנהיג את בריטניה במלחמת העולם השנייה ניהל איתה רומן במשך 4 שנים, אחרי שהיא הייתה בקשר זוגי עם בנו, רנדולף, כשהיה רק בן 21. הרומן האסור עם האב החל לפני שהוא נבחר להנהגת המדינה, כאשר השניים בילו יחד את חופשת הקיץ ב-1933 בדרום צרפת.

צ'רצ'יל דלווין. אתר רשמי
ראש ממשלת בריטניה סר וינסטון צ'רצ'יל ודודתה של הדוגמנית קארה דלווין/אתר רשמי

עוד בנושא:

עוד באותו נושא

שעה תפלה: "שעה אפלה" המדובר על גדולתו של צ'רצ'יל מתגלה כסרט פושר למדי

לכתבה המלאה

עוזרו ומזכירו האישי, ג'ון קולוויל, חשף את הדברים בהקלטה שקיימת כבר מ-1985 - אולם עד כה איש לא טרח להקשיב לכל הראיון. שנתיים לפני מותו סיפר ג'ון לארכיונאים בקולג' צ'רצ'יל שבקיימברידג': "וינסטון צ'רצ'יל לא היה גבר מאוד מיני ואני לא חושב שבמשך 60 או 55 שנות הנישואים שלו הוא בגד, חוץ מהפעם היחידה הזאת. ליידי צ'רצ'יל לא הייתה איתו כשהיה בדרום צרפת. שם הוא ניהל רומן קצר עם קסטלרוס, אם אני לא טועה. כן, דוריס קסטלרוס, זה היה שמה". ההודאה המפתיעה הזאת נחשפה ע"י ד"ר וורן דוקטר, מאוניברסיטת אבריסווית', שסיפר השבוע לסנדיי טיימס שהקלטת הייתה ארוכה ומשעממת - עד שנתקל בתגלית המפתיעה הזאת.

עוד סיפר העוזר שהבוס שלו צייר לפחות שני דיוקנאות של הליידי קסטלרוס, אחד מהם היא לקחה עמה לארה"ב. במכתב משנת 1934, שנמצא ע"י פרופסור ריצ'רד טוי מאוניברסיטת אקסטר, צ'רצ'יל כתב לפילגש שלו: "איזה כיף היה לנו אצל מקסין (השניים נפגשו בטירה צרפתית בבעלותה של השחקנית מקסין אליוט). היה נהדר לפגוש אותך שם". עוד עולה מהפרסומים שאחרי שהרומן הסתיים, השניים נפגשו שוב בארצות הברית ב-1942. היא הייתה נואשת לחזור לבריטניה ושיכנעה את המאהב שלה לשעבר לעזור לה לנסוע ללונדון. סר וינסטון חשש שמא הדיוקן שצייר לה ייפול לידיים הלא נכונות ויוביל לפגיעה ביחסים בין ארה"ב לבריטניה - ולכן השתכנע לעזור לה. אחרי שמתה ממנת יתר בלונדון באותה שנה, אחד מעוזריו האישיים של צ'רצ'יל החזיר מבית משפחתה את הדיוקן המרשיע.

הדיוקן של דוריס קסטלרוס. צילום מסך
הדיוקן של דוריס קסטלרוס/צילום מסך

אחייניתה של קסטלרוס, הדוגמנית והשחקנית קארה דלווין, אישרה את הסיפור בראיון לסרט דוקומנטרי שעוסק בנושא הרומן האסור של צ'רצ'יל וישודר ב-4 במרץ בערוץ 4 הבריטי. היא אמרה: "היה להם רומן. כשוינסטון הגיע לבקר אותה, כל הצוות קיבל יום חופש. למחרת דוריס סיפרה לאמא שלי על זה". לקלמנטיין נודע על הרומן של בעלה בתחילת שנות השישים. סר וינסטון נפטר ב-1965 כשהיה בן 90 ואשתו הלכה לעולמה 12 שנים לאחר מכאן כשהייתה בת 92.

ווינסטון  צ'רצ'יל, אוגוסט 1939. AP
ראש ממשלת בריטניה לשעבר, סר וינסטון צ'רצ'יל/AP
דוגמנית העל הבריטית קארה דלווין. GettyImages
קארה דלווין אישרה את הרומן/GettyImages

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully