וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ברק מזהיר את נתניהו: אם ילך לבחירות הוא יחטוף מכה מביכה ומבישה

24.2.2018 / 14:45

ראש הממשלה לשעבר אמר כי הציבור לא יבחר פעם נוספת בנתניהו, ולעג לנאומו בוועידת מינכן: "רק בגלל הנימוס לא צחקו בקול רם". יו"ר מפלגת העבודה גבאי אמר כי ראש הממשלה יהיה חייב להתפטר אם ייחקר באזהרה בפרשת הצוללות

צילום: שלומי גבאי

ראש הממשלה לשעבר אהוד ברק אמר הבוקר (שבת) כי "הפרק שנקרא בנימין נתניהו נגמר". ברק השתתף באירוע שבתרבות בחדרה ואמר כי אם נתניהו יילך לבחירות עכשיו "הציבור לא ייבחר בו, הוא יחטוף מפלה מבישה ומביכה".

ראש הממשלה לשעבר הוסיף כי "ביבי מתבכיין שהפילו לנו מטוס ותיאר זאת כפגיעה בריבונות ישראל. לאחר כמה שעות יצאה הודעה מהקרמלין שזו פגיעה בריבונות סוריה בכלל. כשראש הממשלה עומד בפורום במינכן ומנפנף במזל"ט שהופל בבכיינות, האנשים בקהל רק בגלל הנימוס לא צחקו בקול רם".

ברק הוסיף כי "ההכרזה האמריקנית על העברת השגרירות לירושלים הייתה דבר מצוין. חבל שזה לא קרה לפני עשרות שנים אצל נשיאים אחרים. ההחלטה עכשיו לעמוד מאחורי ההצהרה הקודמת ובאמת להעביר את השגרירות גם אם זה יהיה למבנה של הקונסוליה ביום העצמאות, 70 שנה אחרי שטרומן היה הראשון להכיר במדינת ישראל, זהו אירוע חשוב ומרגש לכל ישראלי. אם צריך אפשר גם להחמיא לנשיא ארצות הברית". הוא הוסיף כי הוא "מציע רק לא להתבלבל, הנשיא מבטיח גם את התכנית של גרינבלט וקושנר, וצריך לחכות ולראות מה יהיה שם ולקוות שגם שם תהיה תמיכה וסיכוי מסוים לתוכנית ששני הצדדים יקבלו ושתהווה איזושהי התחלה".

אהוד ברק בשבתרבות בחדרה. שלומי גבאי
"ההכרזה האמריקנית על העברת השגרירות לירושלים היתה דבר מצוין". ברק, היום/שלומי גבאי

יו"ר מפלגת העבודה אבי גבאי אמר באירוע שבתרבות בקיבוץ יגור כי "אם ראש הממשלה ייחקר באזהרה בפרשת הצוללות הוא יהיה חייב להתפטר מתפקידו. עירוב של שחיתות בביטחון המדינה יוביל את הגרמנים לביטול עסקת הצוללות ולפגיעה ישירה בביטחון שלנו. רק ראש ממשלה אחר יוכל לחדש את העסקה. על התקפות של גורמים בימין אמר גבאי "אני לא נעלב ואני לא מתרשם. מי שגדל במקומות שאני גדלתי ועשה את הדרך שאני עשיתי לא מתרגש מזה. אבל השתיקה של הימין מול הסגנון הזה מביכה".

ח"כ רויטל סויד (המחנה הציוני) השתתפה אף היא בשבתרבות חדרה ואיחלה לנתניהו כי "יצא 'פטור בלא כלום'". אולם, הוסיפה, "עד אז הוא שורף את המדינה, שורף את המשטרה, שורף את המפכ"ל, שורף את הערכים שלנו. ביום שהוא הולך, שבוא יבוא והוא קרוב מאוד, מלאכת השיקום שלנו תצטרך להיות קודם כל למוסדות הכי בסיסיים שלנו".

ח"כ סויד תקפה בדבריה את שרת המשפטים איילת שקד ואמרה כי היא פועלת להחליש את מערכת המשפט. "מה שהיא עושה הוא מסוכן", הוסיפה. "שרת המשפטים שעומדת בראש המערכת אמורה להגן עליה, אמורה לשמור עליה מכל משמר והיא זו שמנסה להחליש אותה. מי שאומר שצריך להכניס לשם ציונות משסה נגד בית המשפט העליון".

sheen-shitof

עוד בוואלה!

זה כל כך טעים ופשוט: מתכון לבננות מקורמלות

בשיתוף חברת גליל
ח"כ רויטל סוויד בשבתרבות בחדרה. שלומי גבאי
תקפה את ניסיונות שקד "להחליש את מערכת המשפט". ח"כ סויד/שלומי גבאי

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully