וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התפתחויות דרמטיות בחקירת תיק 4000: המהדורה המרכזית של וואלה! NEWS

יעקב אילון

21.2.2018 / 14:00

צילום:רוני כנפו, מאצ'י הוף, שלומי גבאי, יותם רונן עריכת וידאו:ניר חן

וואלה! NEWS משיק את מהדורת החדשות המרכזית ב-14:00 עם יעקב אילון, לצד נבחרת החדשות של וואלה! NEWS. המהדורה תועבר מדי יום בשידור חי מהאולפן ותשודר באתר ובאפליקציית וואלה! NEWS. היום במהדורה:

נפל דבר בחקירות ראש הממשלה ותחושות גוברות בקרב משפטנים וגם בקרב פוליטיקאים שההתפתחויות האחרונות דרמטיות. בראשן - הסכם עד המדינה של מנכ"ל משרד התקשורת שלמה פילבר, שעלול להוביל לחשדות נוספים של שוחד. הכתב לעניני משפט דניאל דולב עם העדכון האחרון.-שלמה פילבר מעיד כעד מדינה. הכתב בכנסת יקי אדמקר דווח על האוירה במשכן ובאולפן הפרשנים אמיר אורן ואשר הלפרין.

רכבת ישראל מודיעה היום על דחייה של חצי שנה בהפעלת הקו לירושלים. וזה כאשר הקו לתל אביב מושבת חלקית גם הוא וגורם לפקקים גדולים.
הכתב לעניני תחבורה אור רביד עם הפרטים.

איך להגיב לחוק הפולני בענין השואה?
קמפיין חדש קורא ליהדות ארה"ב להתגייס לעניין ולקרוא להקפאת היחסים של ארצות הברית עם ממשלת פולין. מאחורי הקמפיין החדש עומדת קרן משפחת רודרמן. ג'יי רודרמן, נשיא הקרן, על הקריאה הזו.

היום תוצג ליד הפרלמנט האירופי בבריסל תערוכת קריקטורות ישראלית שמטרתה - תגובת נגד לאיראן. זו יוזמה של הוועד היהודי אמריקאי ו-TICP - The Israeli Cartoon Projec- אורי פינק, קריקטוריסט של עיתון מעריב סיפר על היוזמה מבריסל.

הטכנולוגיה משתלטת עכשיו גם על מכוני הכושר. משקפי מציאות מדומה, מסכים ואפליקציות. יעל געתון, כתבת הצרכנות, עם החידושים מתערוכת מכוני הכושר והבריכות בגני התערוכה.

ארבעה חודשים להופעה של להקת האייטיז א-הא בארץ, שגיא בן נון, כתב וואלה תרבות ראיין בלונדון את הסולן מורטן הארקט.


הצטרפו בכל יום ראשון עד חמישי בשעה 14:00 לשידור החי מהאולפן השקוף: יעקב אילון ונבחרת החדשות של וואלה! NEWS עם כל הדיווחים והפרשנויות על אירועי היום

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully