וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השיבה מלחמה לבחור שתקף אותה מינית ברחוב - ושלחה אותו לכלא ל-3 שנים

23.2.2018 / 0:27

אישה מצרית שהוטרדה מינית ברחוב תקפה בחזרה את הגבר עם תיק היד שלה. אחרי שלא נתנה לו לברוח והפחידה אותו למוות - היא גם הגישה נגדו תביעה והכניסה אותו לכלא ל-3 שנים. ברשת מפרגנים לה: "הצדק נעשה"

צילום מסך

זה מה שקורה כשאתה מסתבך עם האישה הלא נכונה: בחור מקינה, מצרים, הטריד מינית אישה לבושה חג'אב ברחובות העיר - ולא תיאר לעצמו שזו תשיב מלחמה אמיתית וקשוחה על זה שבכלל העז להתקרב אליה. רניה פ. בת ה-20 תקפה חזרה את המטריד שלה, איסלם בן ה-25, והעיפה עליו את התיק שלה שוב ושוב. היא לא ויתרה והמשיכה לרדוף אחריו הלוך ושוב ברחוב והיכתה אותו באגרופים.

בסרטון שצולם בסוף השנה שעברה ופורסם השבוע ברשת ע"י פעילי זכויות נשים במדינה, נראה המטריד חוטף כהוגן מהקורבן שלו, כשלפתע נכנס לזירה אופנוען שמנסה להרגיע את הרוחות - ללא הצלחה. בשלב מסוים נראה המטריד מנסה להשיב מלחמה, אולם מהר מאוד מבין עם מי יש לו עסק ובורח.

אישה מכה את הגבר שתקף אותה מינית. צילום מסך
אישה מכה את המטריד שלה/צילום מסך

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מהומה בבית האח הגדול: דייר תקף מינית דיירת שיכורה

לכתבה המלאה

לא פעם נתקלנו בדיווחים על נשים שסירבו לשתוק למעשי הטרדה, אולם הפעם רניה לא רק שתקפה אותו באלימות - היא גם נקטע נגדו בהליכים משפטיים וזה הורשע בהטרדה מינית ונידון ל-3 שנות מאסר. הגולשים ברשת שיבחו את רניה לא רק על מעשיה נגד המטריד - אלא גם שבזכותה נושא ההטרדות המיניות עלה שוב לכותרות. אחד הגולשים כתב בתגובה: "נעשה כאן צדק". אחרת הוסיפה: "אני מוחאת לך כפיים. לעולם אל תוותרי על זכויותיך".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully